Aneb kazu vodu, piju vino

Víme prd o tom proč a jak často takové půjčení si vozu provozuje. Kdyby si každý ukazoval prstem na sebe a nehodnotil druhé, zvlášť pokud o tom prd ví, také bychom neztráceli čas blbinama a posouvali se rychleji. Mne napadá i takový přízemní důvod že každý vůz musí do servisu z různých příčin a aby jedna ministryně pro takové účely vlastnila elektromobilní vozy dva by zase nevydýchal daňový poplatník. A rušit plánované akce dle stavu vozu by asi taky nebylo moudré. Takže s tím kázáním, vínem a vodou bych se obrátil v prvé řadě na ty senzačně fanatické paparacie.
Aha , tak proto nemám s aute žádný problémy , do servisů vůbec nejezdímbrumlaj píše: ↑čtv pro 30, 2021 1:59 pm Abramsovi (a i mně) to trvalo podstatně kratší dobu. Ale takový vůz NESMÍ do servisu. Ty netáhla od Tichého kolegovi z..rvili LiFe baterii zkratem článku. Proč to udělali, dodnes nikdo neví. Jinde to nebude jiné, pouze to navazuje na mou zkušenost, že VŽDY se vůz z jakéhokoli servisu vrací obdařen dalším "vylepšením". Pokud by se náhodou chtěl majitel soudit za veřejné pošpinění jména, důkaz držím u sebe!
Inu za to jsou královsky placeni a pokud na tom dělají, tak dělají pouze to co dělat mají a není zapotřebí je podceňovat. Naopak je zapotřebí posílit nezávislost ERÚ.
což jaksi vyplývá z přirozenosti a vyjimky nebudou časté.
což už z principu nebudou tak, jako si nevaří všichni v ČR kafe rychlovarkou v 8:00
Ano, v začátcích automobilismu taky ropovody a produktovody na benál a naftu neexistovaly. A když se ukázalo, že to bude výhodné, tak nyní jsou. Říká se tomu vývoj.
Za neprůchodnost schvalování nových vedení může ten kdo chce stavět. Najmul debila projektanta(+technologa), který se neumí vypořádat s platnou legislativou na první dobrou. Nebo hůř, přímo počítá s rčením "....... Katuško, silou ....." (viz. v jiném ranku ŘSD)