MG4
MG4
Plánuji již delší dobu koupi nějakého elektromobilu a padl mi do oka MG4, zejména proto, že v základní verzi je s LiFePo baterkou, což sice není ideálně pro auto z hlediska energie na kilogram, ale protože to bude druhé auto pro ženu, tak mi jde hlavně o životnost a počet cyklů.
No a nejenom, že nový stojí v ČR výrazně méně, co jiné, ale ve Španělsku je za 20.000 Eur a dočetl jsem se ,že ho snad lze bez problémů nechat přivézt z Číny za 14.000 Eur, dají k tomu všechny potřebné papíry.
A proto mám dotazy:
1.Nemáte někdo tady zkušenosti s MG4? Kvalita zpracování, baterie, a tak celkový dojem.
2. Nemáte někdo zkušenosti s dovozem ze Španělska, případně z Číny? Již těch 20.000Eur ze Španělska by byla cena jako za jiný ojetý elektromobil. O ceně z Číny ani nemluvě...
Díky
No a nejenom, že nový stojí v ČR výrazně méně, co jiné, ale ve Španělsku je za 20.000 Eur a dočetl jsem se ,že ho snad lze bez problémů nechat přivézt z Číny za 14.000 Eur, dají k tomu všechny potřebné papíry.
A proto mám dotazy:
1.Nemáte někdo tady zkušenosti s MG4? Kvalita zpracování, baterie, a tak celkový dojem.
2. Nemáte někdo zkušenosti s dovozem ze Španělska, případně z Číny? Již těch 20.000Eur ze Španělska by byla cena jako za jiný ojetý elektromobil. O ceně z Číny ani nemluvě...
Díky
Solárník začátečník
Elektrárna 9,9 kWp, Goodwe GW10K-ET, baterie Dyness HV 17,8 kWh
Východ: 7x450 = 3 150 W
Jih: 8x450 = 3 600 W
Západ: 7x450 = 3 150 W
Elektrárna 9,9 kWp, Goodwe GW10K-ET, baterie Dyness HV 17,8 kWh
Východ: 7x450 = 3 150 W
Jih: 8x450 = 3 600 W
Západ: 7x450 = 3 150 W
Re: MG4
Co se týče dovozu číny nebo jiný stát mimo EU, tak k výsledné ceně v musíš připočítat dopravu, 10% clo a pak 21%DPH. Ještě si musíš zjistit jestli to konkrétní auto prodávané na čínském trhu splňuje EU homologaci, což na 99% nebude splňovat. Takže se to nevyplatí
Re: MG4
Jestli jde ve Španělsku koupit MG4 za 20t euro a tady za 30t mne moc nesedí Evropa je malá nejde jen tak někde najít něco o tolik levněji
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: MG4
Bylo to v jedné recenzi na youtube, kde toto tvrdili. Známý jezdí pravidelně za prací do ES, tak ho zkusím nominovat aby zjistil podrobnosti a popřípadě přijel po ose
Z té číny prý je vše v normách dle EU i s veškerými doklady pro přihlášení. Ale to by chtělo někoho kdo s tím má zkušenosti. Otázka taky záruk a servisu, jak by se na to tvářili.
Z té číny prý je vše v normách dle EU i s veškerými doklady pro přihlášení. Ale to by chtělo někoho kdo s tím má zkušenosti. Otázka taky záruk a servisu, jak by se na to tvářili.
Solárník začátečník
Elektrárna 9,9 kWp, Goodwe GW10K-ET, baterie Dyness HV 17,8 kWh
Východ: 7x450 = 3 150 W
Jih: 8x450 = 3 600 W
Západ: 7x450 = 3 150 W
Elektrárna 9,9 kWp, Goodwe GW10K-ET, baterie Dyness HV 17,8 kWh
Východ: 7x450 = 3 150 W
Jih: 8x450 = 3 600 W
Západ: 7x450 = 3 150 W
- pave69
- Příspěvky: 503
- Registrován: čtv črc 14, 2022 5:30 pm
- Bydliště: Brno Kohoutovice 385m.n.m.
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 9900
- Kapacita baterie [kWh]: 18
Re: MG4
Na španělském webu píšou, že ta cena je platná "při financování", tj. na splátky, kde nasolí nějaký "kofík", na kterém se zahojí. Asi to bude podobné jako v ESA, kde při prodeji na splátky je auto "levnější"
Re: MG4
10t euro je pořád tak velký rozdíl že to nebude o splátkách. Ještě je možnost že to je cena po nějaké místní dotaci ne elektromobil
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: MG4
Na pár kliků jde vidět přehledná nabídka slev, ale už hůře jde zjistit na jakou slevu má kdo nárok.
Plan MOVES III - € 4500
Achatarramiento (Moves III) - € 2500
Campaña MG eléctricos - € 1210
Campaña MY 2022 - € 1000
Santander Promo-Finance - € 2000
Plan MOVES III - € 4500
Achatarramiento (Moves III) - € 2500
Campaña MG eléctricos - € 1210
Campaña MY 2022 - € 1000
Santander Promo-Finance - € 2000
Re: MG4
Dnes jsem s tím jezdil. A nemám co vytknout. Perfektní zpracování, slícování, nic nevrže, kvalita použitých plastů na jedničku. Sílu to má velkou, 205k, a ten zátah od nuly je obrovský. Podvozek neni uskákaný, krásně kopíruje nerovnosti.
Solárník začátečník
Elektrárna 9,9 kWp, Goodwe GW10K-ET, baterie Dyness HV 17,8 kWh
Východ: 7x450 = 3 150 W
Jih: 8x450 = 3 600 W
Západ: 7x450 = 3 150 W
Elektrárna 9,9 kWp, Goodwe GW10K-ET, baterie Dyness HV 17,8 kWh
Východ: 7x450 = 3 150 W
Jih: 8x450 = 3 600 W
Západ: 7x450 = 3 150 W
Re: MG4
Zátah od rozjezdu má prakticky každej elektromobil, ale třeba takovej Leaf 2014 s vydechlou baterkou od 80km/h už skoro nezrychluje, stejně jako Peugeot ion, se kterým jsem jel skoro novým... žehlení nerovností: to auto je těžký. To nikdo neodmaže, hlavně do zatáček, ale váha zajišťuje "plavnost" I ten levnej starej Leaf je poměrně komfortní. Tady spíš bude dilema, jaký vybrat baterky. Kdybych za to chtěl ty prachy dát, tak fakt nevím, jestli NMC, se kterejma bude za pár let amen, a navíc je to dražší, nebo lifepo4, kde je pravděpodobnost větší životnosti, s menším dojezdem, ale to záleží na managementu baterie, a jak velký bloky jdou případně vyměnit, ale zase menší kapacita a s tím i dojezd. Nedávno jsem analyzoval denní použití auta, a za poslední rok mám jenom 4 dny, kdy jsem ujel víc než 300km. Samozřejmě ty dojezdy nejsou v realitě pravda, obzvlášť s mým stylem jízdy, kdy jsem při poslední cestě do Prahy dokázal prohnat motorem přes 30l LPG na 240km, a to je to jenom dvoulitr. Normálně jezdím tak za 10l/100... Jezdí za mnou chlapík s Teslou S, nevím s jakou baterkou, ale z druhýho konce Prahy to má ke mně cca 280km, a bez dobíjení u Humpolce to komentoval jako riskantní podnik. I tak u mě dobíjel 50kWh, což je na nějakejch 150km z Humpolce cca 28kWh/100km. Tj u tohohle aparátu odhaduju dálniční dojezd pod 200km...
Polostrovní FVE 8 kWp na severu jižní moravy. multiplus II 5000, osvětlení na DC, MPPT od Victronu. Dyibms na lifepo4 baterkách.