Já jsem se ještě neodvážil...Abrams píše:Zdravím ,
pochlubte se s Vašimy projekty . Přece ste se všichni celý rok nešťorali v nose .
Elektronům zdar
Už jsem se dostal k testu 24V alternátorů připojených přes VESC... snažil jsem se zjistit jak jsou špatné z hlediska účinnosti. Je hezké, že si v libovolných otáčkách nastavím výstupní DC proud(mód rekuperačního brzdění, půjde to řídit nadřazeným arduinem), ale ta účinnost právě při brzdění byla ještě o dost horší... měl jsem málo času, možná by to vylepšila indukčnost v přívodech do vinutí a vhodná frekvence PWM, jenže přišli důležitější věci před zimou, DS jsem ještě zachoval. 24V alternátory mám už dva upravené dávají 48V v docela širokém rozsahu, jakmile zbyde nějaké zbytečné fosilní auto, zkusím natáhnout kabely.
Čínský jednoválec nechci. Moderní dvou(koukal jsem na Fiat a Lombardini) a tří(koncernový i japonský, ...) válce z aut, (abych si vybral něco s nejmenšími třecími ztrátami). Zase mají imobilizér až v budících! Takže abych to vůbec pustil s originální řídící jednotkou, musel bych mít i klíček a budíky. A to už mi přišlo jako dost práce a peněz na hraní... navíc některé bazarové jsou už dost za životností dle mého názoru...
Navíc hledám a porovnáván I podle BSFC abych porovnal a byl spolehlivě pod 300g/kWh elektrických... to to všechno komplikuje. Moc podkladů veřejných není.
Má někdo zkušenost s Lombardini a jejich vodou chlazenými motory?