Stránka 2 z 2

Re: Ekolo - 2013 - 2021 - MI-5

Napsal: ned říj 31, 2021 10:18 am
od Kodl69
jednoduše, na seznamu jako firma, nebo na goggle. Žádná věda. spíš je problém se toho pak zbavit...

Re: Ekolo - 2013 - 2021 - MI-5

Napsal: pát lis 05, 2021 11:47 pm
od unicast
Kodl69 píše: pon zář 06, 2021 11:44 pm Do 12% stoupání je motor v kole v pohodě, ale na extrémy po lese je prostě lepší ten středovej motor, i když řetěz nevydrží ani jednu sezónu...
Kolo se středovým motorem jsem pořizoval na jaře 2017, najeto asi 4000 km, řetěz pořád původní (ale ok, už je zralý na výměnu).

Re: Ekolo - 2013 - 2021 - MI-5

Napsal: sob lis 06, 2021 9:42 am
od Kodl69
jo, ale asi ten motor nemá reálný 2kW, nebo jo? pokud máš "důchodcovskejch" 350W, tak to tak může být...

Re: Ekolo - 2013 - 2021 - MI-5

Napsal: sob lis 06, 2021 11:55 am
od unicast
BBS02 od Bafangu, nominálně 750 W, nejvyšší naměřený příkon 1.4 kW. Ale dělají se i zesílené řetězy, byť samozřejmě je to vždycky něco za něco.

Re: Ekolo - 2013 - 2021 - MI-5

Napsal: pon dub 03, 2023 9:17 pm
od Bruno47
Vyzkoušel jsem už více e-biků a jednoznačně mohu doporučit bike se středovým motorem, je to velký rozdíl hlavně ve stoupáních

Re: Ekolo - 2013 - 2021 - MI-5

Napsal: pát dub 07, 2023 9:30 pm
od brumlaj
zase vyšší cena za údržbu (řetězový převod). Teda pro lidi na přibližování bodu A k bodu B.

Re: Ekolo - 2013 - 2021 - MI-5

Napsal: sob dub 08, 2023 9:12 am
od Atman
Súhlas s tou reťazou. Ja som hneď na začiatku kúpil tri reťaze a točím ich po 1000km.