willcz píše: ↑pon črc 05, 2021 10:31 pm
Tak pánové, malá aktualizace. - Najeto cca 5k km.
z DS 122kWh, PV 440kWh, CEZ 57kWh, Enel 77kWh, PowerPass 147kWh, Lidl Brno cca 70kWh
Na víkend jsme si s manželkou udělali výlet do Terstu, cca 700 + 700km.
První větší cesta elektroautem

Průběh následující:
cesta tam:
- z domu nabito na 100%
- první nabíjení před Gratzem, pomocí powerpass 65kWh, fungovalo na první dobrou, cena cca 550Kč
- druhé Enel v Palmanově, powerpass nefunguje i když je nabíječka v síti, instalace enel apky, 23kWh, cena neznámá

na místě:
- opět Enel, Terst, powerpass opět nefuguje (ani karta, ani appka), 54kWh, cena neznámá.
zpět:
- první, arnoldstein, jen pauza na jídlo, powerpass funguje, 19kWh, 250Kč
- druhé, Leoben, nabíječka v Powerpassu aktivní, na místě staveniště ... prostě na zabití když máte 10% baterky
- druhé na druhý pokus, UFC 125kW nabíječ, 63kWh za cca 30 minut, cena 400Kč
V podstatě je to sranda, jet někam daleko, auto plánuje nabíjení dynamicky, na mapě je i graficky ukázaný rádius.
Obsluha hledání je ale na navigaci otrava, ideálně na asistentku která kombinuje co říká auto s tím co ukazují apky v mobilu.
Bude následovat stížnost v powerpassu na nefunkční nabíječky Enelu.
Jinak se mi povedlo nabíjet na tom UFC max výkonem

a největší sranda je že to asi bylo nejlevnější nabíjení z celé trasy.
Teda, když nepočítám lidl free nabíječku co byla cca 100m vedle. (nalezana při nákupu během nabíjení)
Toto teklo vodou chlazenám kabelem do auta

IMG_20210705_1628124.jpg