nabíjení centrálou AVR Solax Hybrid G4
Napsal: pát pro 16, 2022 12:54 am
Ahoj,
testoval jsem nabíjení centrálou u ostrovní FVE 2 x Solax Hybrid G4 15kW paralelně s Pylontech H45050 86,4kWh. Podobně jako zde:
https://www.youtube.com/watch?v=1PIa0nYMW4Y
Normu sítě jsem nastavil na Nový Zéland která má asi největší rozsah napětí a frekvence a ještě jsem tuším posunul napěťovou ochranu 10 minutový průměr na 253V kde byl nižší a na kterém to vypínalo.
Centrála Honda ECT 7000 (bez AVR), frekvence i napětí dost kolísalo. Nabíjecí výkon 3,5kW v pohodě. Kolísání frekvence mi nevadí, ale napětí lítalo až přes 276V. Nesouměrnost zatížení a kolísání napětí způsobovali nesouměrné spotřebiče. Bez nich by to asi bylo perfektní. Také jsem nechtěně zkusil i přetok výkonu do centrály, přeteklo mi tam asi 0,5kW, takže jsem ji přetočil na vyšší otáčky - generátor byl v motorickém chodu a regulátor výkonu zřejmě skoro úplně zastavil přívod paliva, jinak se nic zvláštního nedělo, frekvence se zvýšila.
Doufal jsem že s centrálou co má AVR by to mělo být lepší. Takže jsem zkusil centrálu Honda ECT 7000 P která má AVR, jenže je to ještě horší. LEDky blikají a napětí až 316,5V. A nabíjecí výkon pouze kolem 1kW a více to nechce z centrály brát.
Podle videa má nabíjení v tomto střídači účiník 0,96 což není špatné.
Vypadá to že to AVR se střídačem v nabíjecím režimu zřejmě nějak kmitá. V manuálu k té Hondě jsem nic o AVR nenašel. Nevíte dá se v tom AVR regulátoru nastavit nějaké tlumení kmitání? Nenapadá vás jak to řešit?
testoval jsem nabíjení centrálou u ostrovní FVE 2 x Solax Hybrid G4 15kW paralelně s Pylontech H45050 86,4kWh. Podobně jako zde:
https://www.youtube.com/watch?v=1PIa0nYMW4Y
Normu sítě jsem nastavil na Nový Zéland která má asi největší rozsah napětí a frekvence a ještě jsem tuším posunul napěťovou ochranu 10 minutový průměr na 253V kde byl nižší a na kterém to vypínalo.
Centrála Honda ECT 7000 (bez AVR), frekvence i napětí dost kolísalo. Nabíjecí výkon 3,5kW v pohodě. Kolísání frekvence mi nevadí, ale napětí lítalo až přes 276V. Nesouměrnost zatížení a kolísání napětí způsobovali nesouměrné spotřebiče. Bez nich by to asi bylo perfektní. Také jsem nechtěně zkusil i přetok výkonu do centrály, přeteklo mi tam asi 0,5kW, takže jsem ji přetočil na vyšší otáčky - generátor byl v motorickém chodu a regulátor výkonu zřejmě skoro úplně zastavil přívod paliva, jinak se nic zvláštního nedělo, frekvence se zvýšila.
Doufal jsem že s centrálou co má AVR by to mělo být lepší. Takže jsem zkusil centrálu Honda ECT 7000 P která má AVR, jenže je to ještě horší. LEDky blikají a napětí až 316,5V. A nabíjecí výkon pouze kolem 1kW a více to nechce z centrály brát.
Podle videa má nabíjení v tomto střídači účiník 0,96 což není špatné.
Vypadá to že to AVR se střídačem v nabíjecím režimu zřejmě nějak kmitá. V manuálu k té Hondě jsem nic o AVR nenašel. Nevíte dá se v tom AVR regulátoru nastavit nějaké tlumení kmitání? Nenapadá vás jak to řešit?