Stránka 1 z 1
Portál Studer
Napsal: ned led 22, 2023 2:46 am
od JeffersM1
Mám problémy s portálem Studer. Když se k němu připojím pomocí mobilní aplikace pro Android nebo prohlížeče, portál často neodesílá data. Kontaktoval jsem kvůli tomu společnost Studer, ale ta tento problém nevidí. Na Facebooku jsem si povídal s jinou uživatelkou portálu Studer a ta má stejný problém. K portálu Studer jsem se připojil také prostřednictvím aplikace Home Assistant pomocí integrace senzorů RESTful, ale často se stává, že při selhání komunikace chybí data. Setkal se někdo další s potížemi s portálem Studer?
Translated with
www.DeepL.com/Translator (free version)
photo_2023-01-20_19-34-16.jpg
photo_2023-01-20_19-31-54.jpg
Screenshot from 2023-01-20 18-12-14.png
Re: Portál Studer
Napsal: ned led 22, 2023 8:35 am
od JeffersM1
Výše uvedené tři snímky obrazovky jsou příklady aplikace Easy Monitor a webového portálu, ke kterým se přistupuje prostřednictvím webového portálu Studer.
Níže je zobrazen graf historie stavu nabití baterie Home Assistant. Všimněte si mezer v grafu, které jsou způsobeny přerušením komunikace s portálem v těchto okamžicích.
Re: Portál Studer
Napsal: ned led 22, 2023 10:08 am
od Milhaus
Ano nějakou dobu se setkávám s tímto problémem.
Vidím náhledy na více instalací a přechod mezi zobrazením další instalace je často konec a je potřeba restartovat aplikaci Studer.
Dříve jsem tento problém nepozoroval.
Začal jsem podezřívat verzi Androidu telefonu 13 na S22 Ultra , ale tím to asi nebude , protože třeba dnes to jede bez problémů.
Doufejme že to Studer brzy odhalí a opraví , něco podobného už tu bylo.

Re: Portál Studer
Napsal: ned led 22, 2023 11:30 am
od JeffersM1
Díky za odpověď. Mohl byste mi udělat laskavost a napsat jim na tuto adresu o svých zkušenostech. Péče o zákazníky Studer Innotec SA
support@studer-innotec.odoo.com Na můj e-mail odpověděli, že nevidí žádný problém, takže se zdá, že si nejsou vědomi situace. Možná, že když je kontaktuje více lidí, prozkoumají to hlouběji.
Re: Portál Studer
Napsal: ned led 22, 2023 3:49 pm
od JeffersM1
Může mi někdo doporučit stránky, kde bych mohl najít další uživatele Studeru, se kterými bych se mohl poradit?
Re: Portál Studer
Napsal: pon led 23, 2023 6:09 pm
od beethowen
Mě se to teď děje poslední dobou taky častěji.
Zkoušel jsem vždy restartovat X-COM LAN a MOXA, a zdálo se mě, že to pomáhá.
Já mám v aplikaci na telefonu ještě bráchovu elektrárnu s Studerem a tam se jeví situace lepší, respektive skoro vždy, když mě to nefunguje, tak náhled jeho elektrárny je k dispozici. Ale už se stalo, že jsem neměl přístup na obojí.
Androidem to určitě nebude, v té době to nefunguje ani na webovém portále. Navíc já používám iOS aplikaci.
Myslím, že Studer spíš mlží, že o tom nic neví.
Re: Portál Studer
Napsal: pon led 23, 2023 6:35 pm
od JeffersM1
Zkuste prosím napsat společnosti Studer na adresu
support@studer-innotec.odoo.com a informujte je o problému, který máte. Možná, že pokud se na ně obrátí dostatečný počet lidí, budou to zkoumat.
Re: Portál Studer
Napsal: čtv led 26, 2023 10:21 am
od JeffersM1
Toto je poslední odpověď, kterou jsem od Studera dostal:
"Děkuji za všechny doplňující informace. Je to velmi užitečné.
Pokud je zjištěno mnoho problémů s propojením, aktuální portálový systém Studer vyžaduje restartování všech připojení. Tento proces může probíhat 0 až 6krát denně. Proces opětovného připojení je obvykle velmi rychlý (méně než minutu), ale může trvat až 10 minut."
Re: Portál Studer
Napsal: pát led 27, 2023 9:17 pm
od JeffersM1
Toto je nejnovější odpověď od Studera:
„Děkuji, Michaeli!
Provádíme nějaké testy, dejte nám čas na analýzu výsledků a brzy se vrátím.
S přátelským pozdravem,"
Re: Portál Studer
Napsal: ned úno 26, 2023 7:36 pm
od Milhaus
Od úpravy na servrech Studer , za mě slušné zlepšení jak rychlosti , tak kvality připojení.
Zatím žádný problém s připojením, snad to vydrží .

Re: Portál Studer
Napsal: čtv bře 02, 2023 12:58 pm
od bol-St
Já můžu potvrdit jen částečné zlepšení. Myslím to tak , že jsou chvíle kdy se opakovaně snažím spojit s portálem a nic , žádná odezva třeba 10 -15 min.
Ale jindy jede dost svižněji než dřív, škoda těch občasných výpadků.
Re: Portál Studer
Napsal: čtv bře 02, 2023 5:27 pm
od redcrown
Mě to pořád nejede vůbec.
Re: Portál Studer
Napsal: čtv bře 02, 2023 8:23 pm
od mobilik
Tiež mám občas tie výpadky. Redcrown, pozeral si či nie je chýba u teba? Reset systému?
Re: Portál Studer
Napsal: čtv bře 02, 2023 9:03 pm
od redcrown
Jo, zkoušel jsem vše resetnout. Už fakt nevím, kde je chyba.
Re: Portál Studer
Napsal: pát bře 03, 2023 4:50 pm
od mopadzi
Re: Portál Studer
Napsal: pát bře 03, 2023 10:49 pm
od Milhaus
nebo moxu alespoň zaktualizovat ? na poslední FW.
Dnes jsem dělal test a otevření aplikace Tesla a načtení aktuálních údajů po 19hod nepoužívání - cca 15sec.
Druhé otevření po 10minutách - cca 5sec
Nové načtení aplikace Studer po cca 8hodinách (včetně online dat) - cca 6sec
Opětovné načtení online dat po cca hodině - cca 5sec.
Dle mě skoro srovnatelné hodnoty ...

Otázka jaký vliv může mýt rychlost - pomalost telefonu ? (S22Ultra)

Re: Portál Studer
Napsal: sob bře 04, 2023 7:04 am
od mgx
Pripoj sa cez telnet na MOXU/XCOMLAN a daj menu 7-> Monitor a pozri co ti pise
ma to vyzerat takto:
Port Type IP1 IP2 IP3 IP4
01 TCP Client 20.73.207.232 Connecting Connecting Connecting
Ak tam mas 4x CONNECTING, tak nemas konektivitu medzi MOXA<>STUDER.
potom skus cez menu 8-> PING pingnut
1) server google 8.8.8.8
2) branu studer pred 20.73 (tam sa nedopingas, ICMP packet nie je povoleny). toto ide
104.44.22.236
ma to vyzerat takto
Key in your selection: 8
Input target host IP address : 104.44.22.236
Press 'q' to cancel ...
PING 104.44.22.236: 56 data bytes
64 bytes from 104.44.22.236: icmp_seq=0. time=25 ms
64 bytes from 104.44.22.236: icmp_seq=1. time=25 ms
64 bytes from 104.44.22.236: icmp_seq=2. time=25 ms
64 bytes from 104.44.22.236: icmp_seq=3. time=25 ms
64 bytes from 104.44.22.236: icmp_seq=4. time=40 ms
64 bytes from 104.44.22.236: icmp_seq=5. time=25 ms
64 bytes from 104.44.22.236: icmp_seq=6. time=25 ms
----- PING Statistics -----
7 packets transmitted, 7 packets received, 0 packets loss
ked nic, skus XCOM 232i odpojit od studer zbernice a nechat 5s bez napajania. potom pripoj. RCC02/03 by malo napisat connected.
Ak nie, napis mi spravu na mypower, cez vikend samozem k tebe na 5 minut na dialku pripojit a pozriet to. ak mas zoom/teamviewer, cisco
Re: Portál Studer
Napsal: sob bře 04, 2023 12:17 pm
od redcrown
Zkusím, díky
Re: Portál Studer
Napsal: sob bře 04, 2023 2:37 pm
od redcrown
moxa se konektuje, 4x CONNECTING
ping na 104.44.22.236 jede.
píšu SZ na MP.
díky
Re: Portál Studer
Napsal: ned bře 05, 2023 8:49 pm
od redcrown
pořád se v tom vrtám, a pořád nic. Když vám to funguje správně, Xcom-232 bliká zeleně, nebo svítí? díky
Re: Portál Studer
Napsal: ned bře 05, 2023 9:10 pm
od Milhaus
redcrown píše: ↑ned bře 05, 2023 8:49 pm
pořád se v tom vrtám, a pořád nic. Když vám to funguje správně, Xcom-232 bliká zeleně, nebo svítí? díky
svítí ...
Re: Portál Studer
Napsal: ned bře 05, 2023 9:52 pm
od redcrown
tak to je taky dobře. Už jsem vyměnil i Xcom 232, troubleshooting jsem udělal podle Mgx
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?t=6422&p=133014.
jediné co vidím že je asi špatně, tak nebliká RXTX na moxe.
Re: Portál Studer
Napsal: pon bře 06, 2023 8:40 am
od mopadzi
kabel RS232 je 2-2,3-3,5-5?
Re: Portál Studer
Napsal: úte bře 07, 2023 7:45 pm
od redcrown
Ahoj,
zdá se, že jsem problém vyřešil. V původní konfiguraci nepomohlo nic. Zkusil jsem tedy nahradit fang xcom-232 za Studer xcom-232. Bohužel jsem nepřišel na to, jak použít původní ID číslo instalace. Když jsem vložil původní SD kartu, tak to stále nabíhalo jako sériové rozhraní, nikoli jako xcom-lan. Přes tu jejich konfigurační aplikaci se zase nedá použít původní ID číslo. Tak jsem vygeneroval nové, vše nastavil. Xcom-lan zobrazoval nové ID, na portálu nastavena nová instalace. Přesto to nejelo. Vzdal jsem to a hle, po zhruba 12hodninách to samo naběhlo. Nechám to tak, zatím funguje, díky za podporu.
Re: Portál Studer
Napsal: úte bře 07, 2023 8:56 pm
od Milhaus
redcrown píše: ↑úte bře 07, 2023 7:45 pm
Ahoj,
zdá se, že jsem problém vyřešil. V původní konfiguraci nepomohlo nic. Zkusil jsem tedy nahradit fang xcom-232 za Studer xcom-232. Bohužel jsem nepřišel na to, jak použít původní ID číslo instalace. Když jsem vložil původní SD kartu, tak to stále nabíhalo jako sériové rozhraní, nikoli jako xcom-lan. Přes tu jejich konfigurační aplikaci se zase nedá použít původní ID číslo. Tak jsem vygeneroval nové, vše nastavil. Xcom-lan zobrazoval nové ID, na portálu nastavena nová instalace. Přesto to nejelo. Vzdal jsem to a hle, po zhruba 12hodninách to samo naběhlo. Nechám to tak, zatím funguje, díky za podporu.
Pokud se vloží do 232 jiná karta s GUID číslem , je potřeba resetovat 232 podržením malého tlačítka cca na 5 sec bez karty.
Potom vložit kartu s GUID a nová karta se načte ...
