pomoc s vysvětlením schématu

Odpovědět
bellardo
Příspěvky: 23
Registrován: čtv bře 16, 2023 7:35 pm

pomoc s vysvětlením schématu

Příspěvek od bellardo »

zdravím všechny. Asi budu za idiota, ale nejsem elektrikář a prostě tomu nerozumím. Hledal jsem to tu všude možně, ale nic takového nenašel. Mohl by mně někdo vysvětlit toto schéma, které jsem si vyjel z přehledu své FVE. To co je označené zeleně, to asi chápu (string 1 a 2), ale už tápu v tom co je označené červeně (položky R S T) jsou to jednotlivé fáze domu a pokud ano, proč je vždy odběr jen na jedné z nich ?? Vždy jen na " R " a nebo je to úplně jinak?? :D :D
Přílohy
D9C1.tmp.jpg
D9C1.tmp.jpg (199.73 KiB) Zobrazeno 1746 x
tomasi02
Příspěvky: 88
Registrován: ned říj 09, 2022 8:25 pm

Re: pomoc s vysvětlením schématu

Příspěvek od tomasi02 »

to jsou zase překlady.
Hrdý a mřížka
Diablo007
Příspěvky: 2056
Registrován: stř bře 31, 2021 7:37 am
Bydliště: Vyškov

Re: pomoc s vysvětlením schématu

Příspěvek od Diablo007 »

R S T je L1 L2 L3. Tedy označení fázi
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
bellardo
Příspěvky: 23
Registrován: čtv bře 16, 2023 7:35 pm

Re: pomoc s vysvětlením schématu

Příspěvek od bellardo »

a proc je jen u jedne z nich ta hodnota " 50,2 hz "
jde to vysvetlit tak, ze stridac dodava jen do teto faze a zbyle dve se krmí z distribucni site ?
predem se omlouvám, jsem opravdu pouhy elektro amatér
Diablo007
Příspěvky: 2056
Registrován: stř bře 31, 2021 7:37 am
Bydliště: Vyškov

Re: pomoc s vysvětlením schématu

Příspěvek od Diablo007 »

bellardo píše: stř dub 19, 2023 5:02 pm a proc je jen u jedne z nich ta hodnota " 50,2 hz "
jde to vysvetlit tak, ze stridac dodava jen do teto faze a zbyle dve se krmí z distribucni site ?
predem se omlouvám, jsem opravdu pouhy elektro amatér
Frekvence je jedna jediná tedy ji neuvádí 3x ale jen jednou