Sběr dat ohledně FVE pro bakalářskou práci

Pravidla fóra
Pro získání samostatného fóra týkajícího se Vaší vlastní elektrárny, kontakrujte některého z moderátorů nebo admina.
V takto získaném fóru budete mít k dispozici jedno vlákno, které si budete moci moderovat, připadně bude zamčené a budete moci přispívat pouze vy. Dále je ožné si založit další vlákna pro obecné diskuse.
Odpovědět
Adys
Příspěvky: 4
Registrován: čtv úno 01, 2024 9:07 pm

Sběr dat ohledně FVE pro bakalářskou práci

Příspěvek od Adys »

Dobrý den,
studuji ekonomickou vysokou školu a momentálně píši bakalářskou práci na téma Návratnost instalací FVE. Mám do praktické části pár krátkých otázek, týkajících se FVE. Šlo by o to, že z daných dat bych poté porovnával spotřebu energie před instalací FVE a poté po instalaci FVE, tudíž kolik FVE ušetřila na energii za dané období. Byl bych velice rád a vděčný, kdyby se zde kdokoliv našel a dokázal by mi odpovědět na daných pár otázek, samozřejmě data zmíněné v práci by byly uvedeny anonymně a pokud by se někdo nechtěl vyjádřit zde na fórum, je možnost mi odpovědi zaslat na email: hradekskola@seznam.cz.
Zde tedy pár otázek:
1) Náklady na pořízení FVE (včetně dotací)
2) Spotřeba energie minimálně rok před instalací FVE
3) Spotřeba energie minimálně rok po instalaci FVE
4) Kolik jste popřípadě utržili za prodanou energii
5) Jaká byla predikce návratnosti
Děkuji předem za jakoukoliv interakci :D :sun2:
eduard22
Příspěvky: 1001
Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
Bydliště: Znojmo
Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
Kapacita baterie [kWh]: 23

Re: Sběr dat ohledně FVE pro bakalářskou práci

Příspěvek od eduard22 »

Podle mě tam chybí upřesnění dotazu na údaj spotřeby a to ze sítě!!! - jestli poklesla, protože obecně spotřeba domu před instalací i po instalaci je plus mínus pořád stejná!