Solax nefunkční baterie - hlášení bms internal error be02
Napsal: čtv dub 04, 2024 6:44 pm
Dobrý den,
chtěl bych požádat o radu jak postupovat pří následujícím problému s FVE Solax X3 - hybrid G4 10 kW, s bateriemi 11,6 kWh.
Během dne jsem při dohledu přes mobil zjistil, že je baterie na 0 % a nenabíjí se, přestože svítí slunce.
Když jsem přijel domu zjistil jsem v PC přes SOLAX CLOUD SYSTEM chybové hlášení baterie, kód chyby 151, podrobnosti o chybě BMS_Internal_Err.
Zkoušel jsem ve střídači nastavit přímé nabíjení baterie "Forced Charge", ale to se nezpustilo.
Jinak jsem v módu Self Use, kde mám nastaveno min. SOC 15% (ráno měla baterie ještě přes 30%), ale teď je zcela vybitá.
Vypnul jsem baterii a poté střídač. Při opětovném spuštění svítí na displeji chybové hlášení "BMS_InterErr BE02" a baterie pípá.
V manuálu na internetu jsem našel, že se jedná buď o: 1. DIP přepínač je v nesprávné pozici
2. Je nefunkční komunikace mezi jednotlivými bateriovými packy.
Ověřil jsem pozici dip přepínače a ten je správně (samovolně by se ani nemohl přepnout).
Nevím jak ověřit správné propojení komunikace mezi jednotlivými bateriemi. Co by se muselo stát, když FVE mě 6 měsíců běží bez problémů a na kabely nikdo fyzicky nesahal.
Dodavatel FVE zkrachoval, takže se nám na koho obrátit.
Předem moc děkuji za odborné rady.
J.H.
chtěl bych požádat o radu jak postupovat pří následujícím problému s FVE Solax X3 - hybrid G4 10 kW, s bateriemi 11,6 kWh.
Během dne jsem při dohledu přes mobil zjistil, že je baterie na 0 % a nenabíjí se, přestože svítí slunce.
Když jsem přijel domu zjistil jsem v PC přes SOLAX CLOUD SYSTEM chybové hlášení baterie, kód chyby 151, podrobnosti o chybě BMS_Internal_Err.
Zkoušel jsem ve střídači nastavit přímé nabíjení baterie "Forced Charge", ale to se nezpustilo.
Jinak jsem v módu Self Use, kde mám nastaveno min. SOC 15% (ráno měla baterie ještě přes 30%), ale teď je zcela vybitá.
Vypnul jsem baterii a poté střídač. Při opětovném spuštění svítí na displeji chybové hlášení "BMS_InterErr BE02" a baterie pípá.
V manuálu na internetu jsem našel, že se jedná buď o: 1. DIP přepínač je v nesprávné pozici
2. Je nefunkční komunikace mezi jednotlivými bateriovými packy.
Ověřil jsem pozici dip přepínače a ten je správně (samovolně by se ani nemohl přepnout).
Nevím jak ověřit správné propojení komunikace mezi jednotlivými bateriemi. Co by se muselo stát, když FVE mě 6 měsíců běží bez problémů a na kabely nikdo fyzicky nesahal.
Dodavatel FVE zkrachoval, takže se nám na koho obrátit.
Předem moc děkuji za odborné rady.
J.H.