Není naf'ták jako nafťák! Nezobecňuj hloupě ...
Napsali o FVE ....
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
Re: Napsali o FVE ....
No to není, to máš recht, takovej bagr, no to je síla.
Elektrárna optimalizována pro temnější období.
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
Re: Napsali o FVE ....
Kokoty co obhajují klechtačky bych rád přivítal v Ostravě. Svážu, přivážu mezi přední kola elektromobilu tak aby hlava čouhala před vůz a v 5:30 vyjedeme mezi lid dělný šourající se do werku. Jedna cesta bude stačit a změní názor. Teda pokud nezdechnou na smrad jako by si zuli boty táto. Čus bus.
Re: Napsali o FVE ....
Věcný souhlas s Brumlajem (ne s jeho formulací ), jezdím tisíce kilometrů ročně na kole a co ve městech dýcháme to je hrůza díky dieslům. A týká se to i nových, dokud je motor studený, na křižovatce to je vidět i cítit.brumlaj píše: ↑pát led 26, 2024 1:05 am Kokoty co obhajují klechtačky bych rád přivítal v Ostravě. Svážu, přivážu mezi přední kola elektromobilu tak aby hlava čouhala před vůz a v 5:30 vyjedeme mezi lid dělný šourající se do werku. Jedna cesta bude stačit a změní názor. Teda pokud nezdechnou na smrad jako by si zuli boty táto. Čus bus.
6,5kWp +3,0kWp Solax X3, 23,2kWh Li
2,4kWp+SITON
TČ Alpha Innotec LWD50
2,4kWp+SITON
TČ Alpha Innotec LWD50
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
Kokoty? Klechtačky? Elektromobil? - co jej dělnej, lid co jede na ranni šichtu, nabíjí přes noc a tedy jezdí dokonce na uhlí!?...(Jen to kouří na severozápadě Čech...)
Dělnej lid má jezdit po Ostravě busem!
Dělnej lid má jezdit po Ostravě busem!
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
To není kvůli (natož: "díky"...) dieselům, ale "diky" lokálním topeništím V Ostravě je navíc těžký průmysl !.V Mnichově zavedli zákaz vjezdu starým dieselům a situace se nezlepšila ani opíď budou omezený rušit, nebo možná už zrušili?
Apropo za chladného ranního počasí víc smrdí a vypouští jedovatější látky benzínový motor než moderní dieselový
Síra v naftě již dávno není a už ani ty saze neletí = nejjedovatý C, natož CO - to je již prakticky neměřitelné a také se u novšich aut od Euro3 čili od r 98!, na STK neměří!!! A jen se nepřimo počítá... (i proto byl možný podvoz emisemi takzvaný dieselgate) spotřebovaného paliva na kilometr...
A CO2 - to není jedovatý plyn a toho možná vydejcháš víc Ty na tom kole... (ropa je řetězec uhlovodíků C-H-H-C+ O2 vzniká H2O + CO²
A každý to však nemá kousek aby mohl jezdit na kole nebo s sebou vozí spoustu věcí nebo nářadí žebříky stroje, přívěs!
Tak prosím již dost této "zelené" demagogie
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
Re: Napsali o FVE ....
Eduarde, jako správný hnidopich začátečník tě musím upozornit, že jsi už po druhé za chvíli napsal mylnou věc. Oba, jak CO, tak CO2 jsou jedovaté plyny, liší se jen v potřebné koncentraci. U CO zdechneš při cca 6500 ppm, u CO2 při cca 40000 ppm. CO je tedy cca 6x jedovatější než CO2, ale jedovaté jsou pro člověka oba.
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
CO2 není jedovatý ale pouze nedýchatelný!
To proto, že na sebe váže kyslík Tak pevně že se neuvolní v plicích.
Jde tedy o udušení z nedostatku kyslíku a ne o otravu...
Toto však hrozí pouze v uzavřených prostorách Leda by auta spotřebovala veškerý kyslík venku což je nepravděpodobné A navíc navíc rostliny kyslík stále produkují nový
To proto, že na sebe váže kyslík Tak pevně že se neuvolní v plicích.
Jde tedy o udušení z nedostatku kyslíku a ne o otravu...
Toto však hrozí pouze v uzavřených prostorách Leda by auta spotřebovala veškerý kyslík venku což je nepravděpodobné A navíc navíc rostliny kyslík stále produkují nový
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
Re: Napsali o FVE ....
Tak jsi popsal CO2, tak ti popíšu pro změnu CO
"""binds very strongly to the iron in hemoglobin. Once carbon monoxide attaches, it is very difficult to release. So if you breath in carbon monoxide, it sticks to your hemoglobin and takes up all of the oxygen binding sites. Eventually, your blood loses all of its ability to transport oxygen, and you suffocate.""" https://science.howstuffworks.com/question190.htm
Všiml sis rozdílu? Ne? No protože když si to přeložíš, dojdeš k vpodstatě stejnému výsledku. CO/CO2 zabírá místo na hemoglobinu pro kyslík, protože se na něj naváže snadněji. V krvi pak není volné místo na přenos kyslíku.
Ty jsi to popsal skoro jak dusík. Ano, když všechen vzduch vyměníš za dusík, udusíš se pro nedostatek kyslíku. V případě CO/CO2 se ale udusíš i když je kyslíku dost, protože ti to rozbije schopnost okyslyčování v těle. Mohl bys klidně přidat CO/CO2 na úkor (odebrat) dusík, kyslíku nechat stejně a furt by tě to zabilo i když je kyslíku dost. A to je princip jedu, že ti něco rozbije/vyřadí/zničí.
"""binds very strongly to the iron in hemoglobin. Once carbon monoxide attaches, it is very difficult to release. So if you breath in carbon monoxide, it sticks to your hemoglobin and takes up all of the oxygen binding sites. Eventually, your blood loses all of its ability to transport oxygen, and you suffocate.""" https://science.howstuffworks.com/question190.htm
Všiml sis rozdílu? Ne? No protože když si to přeložíš, dojdeš k vpodstatě stejnému výsledku. CO/CO2 zabírá místo na hemoglobinu pro kyslík, protože se na něj naváže snadněji. V krvi pak není volné místo na přenos kyslíku.
Ty jsi to popsal skoro jak dusík. Ano, když všechen vzduch vyměníš za dusík, udusíš se pro nedostatek kyslíku. V případě CO/CO2 se ale udusíš i když je kyslíku dost, protože ti to rozbije schopnost okyslyčování v těle. Mohl bys klidně přidat CO/CO2 na úkor (odebrat) dusík, kyslíku nechat stejně a furt by tě to zabilo i když je kyslíku dost. A to je princip jedu, že ti něco rozbije/vyřadí/zničí.
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
O CO nepochybuji (že je jedovatý), ale CO2 je opravdu jako dusík a dle tebe je tak "jedovatý" že se sám sebe "otrávíš" svojim vydechováním CO2
Taky bacha na bublinky v sodovce a v šampaňském, aby jsi se neotrávil!
Jak to že ještě nejsi otrávený?
Taky bacha na bublinky v sodovce a v šampaňském, aby jsi se neotrávil!
Jak to že ještě nejsi otrávený?
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
Ostravaku ostravsky, zameťte si v tej "vaší" ,Otravě před vlastním prahem!, co je toto!?:brumlaj píše: ↑pát led 26, 2024 1:05 am Kokoty co obhajují klechtačky bych rád přivítal v Ostravě. Svážu, přivážu mezi přední kola elektromobilu tak aby hlava čouhala před vůz a v 5:30 vyjedeme mezi lid dělný šourající se do werku. Jedna cesta bude stačit a změní názor. Teda pokud nezdechnou na smrad jako by si zuli boty táto. Čus bus.
https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/v-ostra ... leni_hradr
Starší: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/v-os ... oba-132323
Naposledy upravil(a) eduard22 dne pát led 26, 2024 10:22 am, celkem upraveno 1 x.
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
Re: Napsali o FVE ....
Chlape, s tebou je to marný Pořiď si měřák CO2 a sleduj. Vyvětráš a máš 600 ppm, dle vnímavosti od 1500 do 2500 ppm se zvětšuje únava. Přes 4-5000 ppm bolehlav a 40 000 ppm je smrtelné. A teď ta jednoduchá matika... kyslíku je ve vzduchu 21 %, což je 210 000 ppm. Při smrtelné dávce CO2, když bys ho ubral na úkor kyslíku, tak by kyslík klesl z 21 % na 17 %, to je podle tebe vytěsněný kyslík? Tzn že i při smrtelné koncentraci CO2 jsi hooodně daleko od nedostatku kyslíku ve vzduchu. Jo a šampaňské piju, nedýchám a to pusou, ne nosem.
A tímto končím s OT, než dostaneme sprda od moderátora. Pokud ještě něco není jasné, klidně napiš SZ.
A tímto končím s OT, než dostaneme sprda od moderátora. Pokud ještě něco není jasné, klidně napiš SZ.
Re: Napsali o FVE ....
Takové pěkné OT, škoda v něm nepokračovat.
U výměny plynu v plících se hraje na parciální tlaky.
Aby se dokázal vyvázat CO2 z krve, musí být parciální tlak CO2 ve vnější atmosféře nižší, než je ve vydechovaném vzduchu.
No a protože ve vydechovaném vzduchu je jeho koncentrace maximálně těch cca 4% (tedy 40000 PPM), tak při vyšší koncentraci už prostě CO2 z krve nedostaneš, i kdyby kolem bylo kyslíku habaděj.
U výměny plynu v plících se hraje na parciální tlaky.
Aby se dokázal vyvázat CO2 z krve, musí být parciální tlak CO2 ve vnější atmosféře nižší, než je ve vydechovaném vzduchu.
No a protože ve vydechovaném vzduchu je jeho koncentrace maximálně těch cca 4% (tedy 40000 PPM), tak při vyšší koncentraci už prostě CO2 z krve nedostaneš, i kdyby kolem bylo kyslíku habaděj.
Re: Napsali o FVE ....
Jeden moderátor se už ozývá
Pánové, klidně pokračujte, krom “kokotů” a menších osobních narážek je vše ok. Jestli jste si nevšimli, tak moderátoři se snaží zasáhnout a zklidnit situaci jen při vulgaritách a osobních útocích nožem. To že je něco mimo téma, se až tolik neřeší. Jen když se chce někdo něco dozvědět k tématu z nadpisu, má někdy smůlu. Ale zase se všichni dozví, jakej plyn je kdy jedovatej, nebo kdo a kde je kokot.
Pánové, klidně pokračujte, krom “kokotů” a menších osobních narážek je vše ok. Jestli jste si nevšimli, tak moderátoři se snaží zasáhnout a zklidnit situaci jen při vulgaritách a osobních útocích nožem. To že je něco mimo téma, se až tolik neřeší. Jen když se chce někdo něco dozvědět k tématu z nadpisu, má někdy smůlu. Ale zase se všichni dozví, jakej plyn je kdy jedovatej, nebo kdo a kde je kokot.
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
No a kolik % je ho ve vzduchu z provozu aut? Že se tak pletí autům brojí... Jako že by to někoho dusilo natož smrdělo, neb CO2 je bez barvy a bez zápachu!Mex píše: ↑pát led 26, 2024 1:39 pm Takové pěkné OT, škoda v něm nepokračovat.
U výměny plynu v plících se hraje na parciální tlaky.
Aby se dokázal vyvázat CO2 z krve, musí být parciální tlak CO2 ve vnější atmosféře nižší, než je ve vydechovaném vzduchu.
No a protože ve vydechovaném vzduchu je jeho koncentrace maximálně těch cca 4% (tedy 40000 PPM), tak při vyšší koncentraci už prostě CO2 z krve nedostaneš, i kdyby kolem bylo kyslíku habaděj.
To jen mnozí si jej zaměňují s kouřem = CO...
A co ta halda na Ostravsku, co roky dýmí a nejen CO a co má prej rozlohu 60ha!
A k tématu toto je Protože tady někdo prosazuje elektroauta jenže většina lidí je přes den v práci aby nabíjela doma z fotovoltaiky Nehledě na to že teď nedobije ani baterky pro dům a zazněla tady v té souvislosti demalogie o kouření spalováků... (ze spalováků jde v zimě po ránu hlavně vodní pára a ne kouř... Nemáli motor poruchu samože)
Nebo demagogie že máme jezdit na kole...
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
Re: Napsali o FVE ....
Haldu na Ostravsku neznám, ale narazil si na škodlivost požáru. Ono totiž, kdyby hasiči nechali ohniště shořet, tak se do ovzduší a posléze spadu, dostane mnohem méně škodlivin, než když na to stříkají vodu a požár ochlazují. Jak "voní" pokropenej táborák zná snad každý.
To je co tady už padlo, ze studených spalin nejde jenom pára ale mnohem víc sairaitu když je motor studenej.
Elektrárna optimalizována pro temnější období.
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: ned dub 23, 2023 5:25 pm
- Bydliště: Východně od 3nce
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 14
- Kapacita baterie [kWh]: 28
Re: Napsali o FVE ....
Za mě je elektroauto dobrý nápad, až na několik drobností.eduard22 píše: ↑pát led 26, 2024 3:05 pm
A k tématu toto je Protože tady někdo prosazuje elektroauta jenže většina lidí je přes den v práci aby nabíjela doma z fotovoltaiky Nehledě na to že teď nedobije ani baterky pro dům a zazněla tady v té souvislosti demalogie o kouření spalováků... (ze spalováků jde v zimě po ránu hlavně vodní pára a ne kouř... Nemáli motor poruchu samože)
Nebo demagogie že máme jezdit na kole...
- je podstatně dražší, než spalovák stejné velikosti
- do práce to mám něco přes 16km, tak by mi dojezd většinou stačil
- pracuji na směny, 2ranní, 2noční, 2odpolední, 2volna, takže by nabíjení nebyl problém
- problém je, že v období, kdy je dostatek slunečního svitu jezdím do práce na kole, zatím stále klasika s nožním pohonem.
- v zimě a když je obzvlášť hnusně jezdím autem, takže zatím u toho spalováku zůstanu, nemám naftu, ale benzín bez turba.
7,5kWp JV, 3,75kWp JZ, 2 x Victron MP II 5kVA, 3 x SmartSolar 150/70, Smartshunt, Cerbo, 16x280Ah + 16X300Ah LiFePO4 + 2xJK BMS.
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
Nikoliv motor, ale benzínovej(!) motor. Ten, i moderní, novej, ráno smrdí to je děs! Benzín už dávno není benzín :-/ (syntetickej hnus + nově 10% řepky...)
Nafta dělá jen chvíli více sazí za studena, ale moderní diesel nepustí z výfuku téměř ani ty Navíc dokonalejší dohoření zabezpečuje od Euro5 močovina (AdBlue) Nafta je u EuroOilu stále nafta, bez řepky
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
Re: Napsali o FVE ....
No tak ta řepka zrovna při spalování nesmrdí, smrdí jenom když kvete.
To co, co se těží z ropnejch vrtů je "všechnosvinstvo". Rafinací se odděluje mazut, nafta, petrolej, oleje a nevím co všechno. Po mazutu je nafta to nejhorší.
Jezdils někdy na čistej slunečnicovej olej? Nebo řepkovej, to je celkem fuk. A nebo na friťák? Jestli na ten friťák, tak tam můžeš cejtit spálený karbanátky, ale nikoliv ropnej smrad.
Elektrárna optimalizována pro temnější období.
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
Re: Napsali o FVE ....
Problém je v tom, že jaksi nejde rozhodnout, co přesně chci z tý ropy vyrobit. Vyleze z toho relativně přesně daná řada produktů v příslušných poměrech.
Podobně jako když se píchne prase, tak z toho není jenom panenka.
3x Victron MP2 48/5000, 3x MPPT 150/100, Cerbo GX (s NodeRED),
15 kWp na ploché střeše = 5 kWp východ (15°) + 5 kWp jih (37°+43°) + 5 kWp západ (15°),
baterie 3 packy, celkem 23 kWh skládané na 48 V 16s.
15 kWp na ploché střeše = 5 kWp východ (15°) + 5 kWp jih (37°+43°) + 5 kWp západ (15°),
baterie 3 packy, celkem 23 kWh skládané na 48 V 16s.
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
Nafta se filtruje a odsiřuje a a a a a.... a né že po mazutu ten sajrat rovnou prodávaj do aut
Nafta: https://up.picr.de/13124966is.jpg - jak jsem psal, nejlepší a nejčistší je od Eurooilu
Nafta: https://up.picr.de/13124966is.jpg - jak jsem psal, nejlepší a nejčistší je od Eurooilu
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
Re: Napsali o FVE ....
Nj. jenomže z tý ropy se nic nevyhodí, z toho prasete se vyhodí to co je nepoživatelné.
Elektrárna optimalizována pro temnější období.
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
Re: Napsali o FVE ....
Jo, podívej se na to z hlediska čičtění nádrží u pump .... Za pár let je tam takovýho nánosu, že pumpař to musí tlakem smíchávat, jak to nedělá pravidelně, tak načerpáš a nedojedeš, motor máš v hajzlu. Časté závady u vexlování s pumpama.eduard22 píše: ↑pát led 26, 2024 7:04 pm Nafta se filtruje a odsiřuje a a a a a.... a né že po mazutu ten sajrat rovnou prodávaj do aut
Nafta: https://up.picr.de/13124966is.jpg - jak jsem psal, nejlepší a nejčistší je od Eurooilu
Když někdo prodává pumpu, tak má zanešený nádrže, přijede cisterna a nacedí tam tak 10%...
Tak tomu věr, co koupíš... Jedině že se podíváš na obrázek ve sklenici ... Pak můžeš mít na duši klid, protože to je Eurotel.
Elektrárna optimalizována pro temnější období.
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
Panely jih: 3kWp
Panely západ: 3kWp
Panely hoře (top). 4kWp
Nabíječka: Upgrade PWM Volt Polska 24 000 Ap
Baterie: 6x startovací autobaterie 12V 45Ah
Měnič DC/AC: Easun 12 000 000 mWp
MaR: MainSystem
-
- Příspěvky: 1024
- Registrován: ned čer 12, 2022 8:21 pm
- Bydliště: Znojmo
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 8000
- Kapacita baterie [kWh]: 23
Re: Napsali o FVE ....
To je ale zcela jiné téma...
Já najedu dieselem tak 120 - 150 000 km ročně! A za ty 3.000.000km jsem měl Jediný problém, předloni nebo kdy to bylo, když bylo těch mínus 20 tak mám v práci po Vánocích kdy to dva týdny stálo zatuhla nafta ve filtrech. Od té doby nic
Jinak samozřejmě nádrž nedojíždět až na Doraz a když tak netankovat plnou u jediný pumpy Ale vždyť tam nechat a vždy jenom dotankovat, aby se nenatankovala celá nádrž saeritu případně.
A samozřejmě tankovat u EuroOil orlen nebo ono často tankuju taky v Rakousku a tam je to skoro jedno ale nejlevnější je Enni a jen mimo dálnic!
Já jsem na rozdíl od tebe teoretiku ...,Praktik v tomto
Já najedu dieselem tak 120 - 150 000 km ročně! A za ty 3.000.000km jsem měl Jediný problém, předloni nebo kdy to bylo, když bylo těch mínus 20 tak mám v práci po Vánocích kdy to dva týdny stálo zatuhla nafta ve filtrech. Od té doby nic
Jinak samozřejmě nádrž nedojíždět až na Doraz a když tak netankovat plnou u jediný pumpy Ale vždyť tam nechat a vždy jenom dotankovat, aby se nenatankovala celá nádrž saeritu případně.
A samozřejmě tankovat u EuroOil orlen nebo ono často tankuju taky v Rakousku a tam je to skoro jedno ale nejlevnější je Enni a jen mimo dálnic!
Já jsem na rozdíl od tebe teoretiku ...,Praktik v tomto
Samodomo "poloostrov" s Axpert King II - AC OUT 5kW/5kVA, PV IN 6kWp, 10x Longi 445Wp na sedlové střeše na východ a 10ks i na západ, aku 8x12V-240Ah levné olovo Varta+Banner trakční VRLA 23kWh (reálně využitelných často tak do 10kWh), Znojmo.
Re: Napsali o FVE ....
Kdy byl Znojemčan naposledy v Ově? Post jsem napsal právě nyní proto, že v Ově již měsíc ŽÁDNÝ těžký průmysl není. (nad rámec průměru republikových měst). A lokální topeniště jsou pod naprosto jiným tlakem než mimo město. Ano, něco nám zde letí z PL, ale doprava v 5:45 je jasným vítězem vy označovači demagogů.
A těch kterých se jazyková skladba mého příspěvku (pardon nejen do Zlína) - inu kdo se divil, tak to je tím, že jsem se přizpůsobil jazyku těch, kterým byl příspěvek určen. Když řeči české nerozumí a pořád melou to své jisté tak na hrubý pytel ...... . A kandidát na jízdu nosem napřed vyhrál konkurz.
Naposledy upravil(a) brumlaj dne pát led 26, 2024 9:19 pm, celkem upraveno 2 x.