Dotaz Multiplus a zatížení AC OUT2
Dotaz Multiplus a zatížení AC OUT2
Omlouvám se za asi hloupý a jasný dotaz, ale FVE je pro mě neznámou, byť jsem elektrikář. Trošku jsem se ztratil v plánování FVE, chtěl bych 3x Multiplus-II 48V 5000VA jako 3F řešení, má otázka zní je možné pracovat se spotřebiči překračující 5000VA na fázi na AC OUT2, nebo spotřebiče tohoto typu necháváte zcela mimo a jsou zcela mimo měnič, byť mnohdy by výkon měniče byl dostatečný a utáhnul by to, byť ne v souběhu ?!
Vlastně má otázka znít, jak lze reálně zatížit AC OUT2, u AC OUT1 chápu že je to prostě výkon měniče, u AC OUT2 bych si ideálně představil "cokoliv", s tím že měnič dodá maximálně svou nominální hodnotu/možnost s tím že preferuje stále jako primární AC OUT1.
Vlastně má otázka znít, jak lze reálně zatížit AC OUT2, u AC OUT1 chápu že je to prostě výkon měniče, u AC OUT2 bych si ideálně představil "cokoliv", s tím že měnič dodá maximálně svou nominální hodnotu/možnost s tím že preferuje stále jako primární AC OUT1.
Re: Dotaz Multiplus a zatížení AC OUT2
A jaký má být důvod k připojení k AC-OUT 2? Využití relé a nějaké logiky v MP2 pro spínání?
Ze zkušenosti vím, že toto není optimální řešení. Pro každou změnu se musí měnit nastavení MP2.
Ze zkušenosti vím, že toto není optimální řešení. Pro každou změnu se musí měnit nastavení MP2.
3x Victron MP2 48/5000, 3x MPPT 150/100, Cerbo GX (s NodeRED),
15 kWp na ploché střeše = 5 kWp východ (15°) + 5 kWp jih (37°+43°) + 5 kWp západ (15°),
baterie 3 packy, celkem 23 kWh skládané na 48 V 16s.
15 kWp na ploché střeše = 5 kWp východ (15°) + 5 kWp jih (37°+43°) + 5 kWp západ (15°),
baterie 3 packy, celkem 23 kWh skládané na 48 V 16s.
-
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 16
- Kapacita baterie [kWh]: 44
AC OUT 2 je jen další stykač na výstupu Multiplusu. Pokud pojede v ostrovním režimu, tak součet výkonu AC OUT a AC OUT2 se musí vejít do maximálního výkonu měniče. Jen AC OUT 2 můžeš ovládat zvlášť. Koukni na schéma natištěné na kastli Multiplusu.