Neuvěřitelné skutečností!!! SUR RON STORM BEE v dosahu jako předváděčka!!!
Zjistil jsem, že skorosoused, co prodává elektrokoloběžky a podobnej shit, má Storm Bee jako předváděčku.
https://www.unicooltech.cz/sur-ron-storm-bee-22500w/
Protáhl jsem to po lesních cestách, kousek i po asfaltu - byly na tom obutý "cenduro" gumy, pro neznalé takovej hrubší vzorek, spíš na asfalt než do terénu, takže v terénu jsem si ve stoupáních často hrábl i na stupeň "eco" , tam bych řekl že tenhle strojek patří, do rychlosti 60km/h je to schopný i pěknýho nášupu s pozvednutím předního kola, a to pořád na režim eco nebo nebo rain... Na silnici pouze dobrý, asi taky proto, že podvozek byl na moji váhu nastavenej hodně na měkko, ale 100km/h to jede a nebojí se to zatáček. Určitě to jede víc než běžný 125ccm čtyřtakty jako Blata nedejbože čínský kopie hondy a pod. Vzhledem k tomu, že jsem to měl půjčený, tak jsem to neprotáhl po MX trati, ale asi by to prošlo, tj motorka zvládne víc než jezdec...
Ve srovnání s KTM E-XC, kterou jsem měl v rukách někdy z podzimu, tohle jede jak z praku, i bez sport, nedejbože turbo módu. KTM jsem si musel hned přepnout na plnej výkon, aby se aspoň trochu pohnula. Naopak podvozkově je Strom Bee možná drobek horší, ale neměl jsem možnost Storm Bee naladit podle sebe, tj není to relevantní srovnání. Asi rozbiju prasátko a začínám šetřit na novou hračku, i když ta cenovka je hodně extrémní, na čínskej výrobek

Zpracování bych hodnotil jako dost dobrý, srovnatelný s KTM, u které se najdou až trochu výstřelky v hermetickým spojení baterky s motorem - to tady není nutný, jede to na 90V, tj krom úplnýho utopení by neměl nastat problém, naopak KTM má 300V systém. Zajímavý je i to, že na "eco" to má rekuperaci, která celkem pěkně brzdí z kopce, srovnal bych to s 250ccm čtyřtaktem, a nebo se ta rekuperace vypne a jede to setvačností jako by bez kvaltu.
Druhá stránka věci je, že skoro 50% baterky jsem vyždímal za cca 30 minut - 20 minut fakt prudký stoupání, poměrně rychle po polňačkách, brzda plyn, a 10 minut "pořád plnej" na turbo na silnici - i nějaký auta jsem předjel

Údajně je to schopný na "eko" po městě najezdit 100km, což by +- odpovídalo mejm zkušenostem s el. pitbike, ale kdo to může vydržet, jet pomaly a nevyužít potenciálu zrychlení, že jo... Nabíječka má skoro 1kW výkonu, tj za 4 hodiny je to nabitý na 90%, což by pro leckoho mohlo být zajímavý i na dojíždění do práce. Ty dojezdy jsou podobný jako udávaný u KTM, tam ta baterka v terénu s mým nadcentem leze dolů taky hodně rychle. Blbiny jako ABS a ASR jsem moc neodzkoušel, předse jenom půjčený je půjčený...
Polostrovní FVE 8 kWp na severu jižní moravy. multiplus II 5000, osvětlení na DC, MPPT od Victronu. Dyibms na lifepo4 baterkách.