elektromotorka z číny nebo z ruska

Odpovědět
Kodl69
Příspěvky: 1385
Registrován: úte dub 06, 2021 10:45 pm

elektromotorka z číny nebo z ruska

Příspěvek od Kodl69 »

elektromotorka z číny: Obrázek
je to v číně za nějakejch 66kKč, https://www.alibaba.com/product-detail/ ... b62fRXjIJv
uměl by to někdo dostat do čr a za kolik? tady píšou 18kKč doprava, + clo, DPH... Možná to pak už tak zajímavý nebude...
tady spíš pro zajímavost ruskej stroj, na první pohled na jiné úrovni, ale za jiný prachy: https://simargl-elektro.ru/products/dwx-250/
Polostrovní FVE 8 kWp na severu jižní moravy. multiplus II 5000, osvětlení na DC, MPPT od Victronu. Dyibms na lifepo4 baterkách.
LukasK
Příspěvky: 47
Registrován: pon črc 26, 2021 8:48 am
Výkon panelů v FVE [Wp]: 9300
Kapacita baterie [kWh]: 25

Re: elektromotorka z číny nebo z ruska

Příspěvek od LukasK »

Docela v pohodě jsou sur-ron...

Mám na tom něco nalítáno a není tomu asi co vytknout...

Super ovladatelný a lehký.

Je to něco mezi DH kolem a MX motorkou...

Mají to 2 kamarádi cca 3 roky a bezproblémové.

https://emotionbikes.cz/nabidka/sur-ron ... -l1e-2021/
Kodl69
Příspěvky: 1385
Registrován: úte dub 06, 2021 10:45 pm

Re: elektromotorka z číny nebo z ruska

Příspěvek od Kodl69 »

Víš, já mám v základu 120kg. Mě to prostě do kopce neuveze. Ostatně ani ta KTM na nejvyšší výkonovej stupeň není trhač asfaltu, když na tom sedím já. tomuhle snad trochu pomůže to řazení... To neuvezení ber s rezervou, ale prostě neuveze mě to tak, jak bych si představoval, že by mělo. Chlapík má motor LMX 3/6kW v pitbike, a nerad bych, aby mi moc do kopců ujížděl. Pitbike váží slabejch 40kg a mladej taky...
Možná bude dobrej Sur-ron storm bee, ale tam bude asi podobně drsná cenovka jako u KTM, a pořád slibují, a krom nějakejch videí z austrálie to nikdo nikde neviděl...
tu čínu slibuje překupník v čr https://www.meldius.com/home/228-elektr ... -12kw.html ale narazit si na to tolik mi přijde trochu zvrácený. Navíc to stejně nemá skladem.
Polostrovní FVE 8 kWp na severu jižní moravy. multiplus II 5000, osvětlení na DC, MPPT od Victronu. Dyibms na lifepo4 baterkách.
Kodl69
Příspěvky: 1385
Registrován: úte dub 06, 2021 10:45 pm

Re: elektromotorka z číny nebo z ruska

Příspěvek od Kodl69 »

Neuvěřitelné skutečností!!! SUR RON STORM BEE v dosahu jako předváděčka!!!
Zjistil jsem, že skorosoused, co prodává elektrokoloběžky a podobnej shit, má Storm Bee jako předváděčku. https://www.unicooltech.cz/sur-ron-storm-bee-22500w/
Protáhl jsem to po lesních cestách, kousek i po asfaltu - byly na tom obutý "cenduro" gumy, pro neznalé takovej hrubší vzorek, spíš na asfalt než do terénu, takže v terénu jsem si ve stoupáních často hrábl i na stupeň "eco" , tam bych řekl že tenhle strojek patří, do rychlosti 60km/h je to schopný i pěknýho nášupu s pozvednutím předního kola, a to pořád na režim eco nebo nebo rain... Na silnici pouze dobrý, asi taky proto, že podvozek byl na moji váhu nastavenej hodně na měkko, ale 100km/h to jede a nebojí se to zatáček. Určitě to jede víc než běžný 125ccm čtyřtakty jako Blata nedejbože čínský kopie hondy a pod. Vzhledem k tomu, že jsem to měl půjčený, tak jsem to neprotáhl po MX trati, ale asi by to prošlo, tj motorka zvládne víc než jezdec...
Ve srovnání s KTM E-XC, kterou jsem měl v rukách někdy z podzimu, tohle jede jak z praku, i bez sport, nedejbože turbo módu. KTM jsem si musel hned přepnout na plnej výkon, aby se aspoň trochu pohnula. Naopak podvozkově je Strom Bee možná drobek horší, ale neměl jsem možnost Storm Bee naladit podle sebe, tj není to relevantní srovnání. Asi rozbiju prasátko a začínám šetřit na novou hračku, i když ta cenovka je hodně extrémní, na čínskej výrobek :) Zpracování bych hodnotil jako dost dobrý, srovnatelný s KTM, u které se najdou až trochu výstřelky v hermetickým spojení baterky s motorem - to tady není nutný, jede to na 90V, tj krom úplnýho utopení by neměl nastat problém, naopak KTM má 300V systém. Zajímavý je i to, že na "eco" to má rekuperaci, která celkem pěkně brzdí z kopce, srovnal bych to s 250ccm čtyřtaktem, a nebo se ta rekuperace vypne a jede to setvačností jako by bez kvaltu.
Druhá stránka věci je, že skoro 50% baterky jsem vyždímal za cca 30 minut - 20 minut fakt prudký stoupání, poměrně rychle po polňačkách, brzda plyn, a 10 minut "pořád plnej" na turbo na silnici - i nějaký auta jsem předjel :) Údajně je to schopný na "eko" po městě najezdit 100km, což by +- odpovídalo mejm zkušenostem s el. pitbike, ale kdo to může vydržet, jet pomaly a nevyužít potenciálu zrychlení, že jo... Nabíječka má skoro 1kW výkonu, tj za 4 hodiny je to nabitý na 90%, což by pro leckoho mohlo být zajímavý i na dojíždění do práce. Ty dojezdy jsou podobný jako udávaný u KTM, tam ta baterka v terénu s mým nadcentem leze dolů taky hodně rychle. Blbiny jako ABS a ASR jsem moc neodzkoušel, předse jenom půjčený je půjčený...
Polostrovní FVE 8 kWp na severu jižní moravy. multiplus II 5000, osvětlení na DC, MPPT od Victronu. Dyibms na lifepo4 baterkách.
Odpovědět

Zpět na „Elektromoto“