mini ostrůvek

Odpovědět
kulda
Příspěvky: 19
Registrován: stř kvě 04, 2022 11:11 am

mini ostrůvek

Příspěvek od kulda »

Zdravím solárníky,
jsem v tomto ohledu nováček a tady mi určitě dobře poradíte.
Na chatě bych potřeboval napájet čerpadlo pískové filtrace u bazénu. Je to úplný nesmysl, nebo by to šlo nějak pořešit? Nejlépe Low-cost. :D
Čerpadlo má příkon 390w.
Díky za rady.
Kulda
Diablo007
Příspěvky: 2056
Registrován: stř bře 31, 2021 7:37 am
Bydliště: Vyškov

Re: mini ostrůvek

Příspěvek od Diablo007 »

Příkon je jedna věc rozběhovým proud druhá. Potřeboval bx jsi panely baterie a měnič. Jakou máš představu o investované částce?
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
kulda
Příspěvky: 19
Registrován: stř kvě 04, 2022 11:11 am

Re: mini ostrůvek

Příspěvek od kulda »

Díky za reakci.
Takže panely, trakční baterie a menič na 220V?
Nemám představu o ceně, ale určitě mě neoslovily nabídky na netu za 25 tisíc +.
Baterie mám

Odesláno z mého SM-A750FN pomocí Tapatalk

Diablo007
Příspěvky: 2056
Registrován: stř bře 31, 2021 7:37 am
Bydliště: Vyškov

Re: mini ostrůvek

Příspěvek od Diablo007 »

Pro elektromotor musí být měnič se sinusovým průběhem a jsou dvě verze buď seženeš sólo měnič sólo regulátor a nebo koupit takzvaný kombinovaný co to má vše v sobě.
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
kulda
Příspěvky: 19
Registrován: stř kvě 04, 2022 11:11 am

Re: mini ostrůvek

Příspěvek od kulda »

To je třeba tenhle?

https://www.mall.cz/menice-napeti/solar ... D_EALw_wcB

Odesláno z mého SM-A750FN pomocí Tapatalk

kulda
Příspěvky: 19
Registrován: stř kvě 04, 2022 11:11 am

Re: mini ostrůvek

Příspěvek od kulda »

Baterky bych měl zatím 2x 95 Ah. Kolik a hlavně jakých panelů?
Omlouvám se, ale jsem nováček

Odesláno z mého SM-A750FN pomocí Tapatalk

Diablo007
Příspěvky: 2056
Registrován: stř bře 31, 2021 7:37 am