Fiat Ducato
Fiat Ducato
Dostalo se mi do ruk toto vozítko
Nejedná se o produkční e Ducato které je momentálně v nabídce fiatu ale o zakázkovou přestavbu z vozu původně s motorem 2,3jtd z roku 2015 a najeto kolem 70000km. Přestavba proběhla v roce 2018 motor je 65kw trvale 80kw špičkově s pod podlahou 2 baterie s leafu do paralelu tedy 48kwh a po ujetí 8000km došlo k závadě údajně na původní mechanické převodovce auto odstaveno řešení reklamaci která nakonec auto na rok odstavila a nakonec poslala do dražby kde to koupil člověk který až po dražbě zjistil že to je elektrické a pořádně nevěděl co s tím vůbec dělat naštěstí to neskončilo rozebráním na díly a teď stojí u kamaráda v dílně a kuchame to aby se vytáhla ta převodovka. Takže teď dám pár fotek komponentů co jsou použity pro zajímavost.
Nejedná se o produkční e Ducato které je momentálně v nabídce fiatu ale o zakázkovou přestavbu z vozu původně s motorem 2,3jtd z roku 2015 a najeto kolem 70000km. Přestavba proběhla v roce 2018 motor je 65kw trvale 80kw špičkově s pod podlahou 2 baterie s leafu do paralelu tedy 48kwh a po ujetí 8000km došlo k závadě údajně na původní mechanické převodovce auto odstaveno řešení reklamaci která nakonec auto na rok odstavila a nakonec poslala do dražby kde to koupil člověk který až po dražbě zjistil že to je elektrické a pořádně nevěděl co s tím vůbec dělat naštěstí to neskončilo rozebráním na díly a teď stojí u kamaráda v dílně a kuchame to aby se vytáhla ta převodovka. Takže teď dám pár fotek komponentů co jsou použity pro zajímavost.
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: Fiat Ducato
Regulátor pro motor
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: Fiat Ducato
DC/DC pro nabíjení 12v baterie a spotřebičů
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: Fiat Ducato
Teda o tomto aute bola reč. Za to som nechapal, keď som došiel uprostred debaty. Ale aj tak na original prevodovku to chce slabši motor, alebo obmedziť vykon na polovicu, popripade nastaviť v riadiacej jednotke oneskorenie reakcii, ako sa to da nastavovať v kelly jednotkach. Druha vec zablokovať piaty prevodovy stupeň, aby sa nepoužival.
Joj mať tak taky zazrak doma, tak sa s tym pobavim, veď aj dojazd musi mať najmenej 200km.
Joj mať tak taky zazrak doma, tak sa s tym pobavim, veď aj dojazd musi mať najmenej 200km.
Mix poškodenych a bazarovich panelov +-16kWp skutočnych;
26kWh v hlavnej li-ion+life baterii
3ks Axpert King 5kW na 48v
26kWh v hlavnej li-ion+life baterii
3ks Axpert King 5kW na 48v
Re: Fiat Ducato
Mechanická převodovka se samozřejmě nepoužívá jezdi se vzdy na jeden stupeň není to stavěné na to radit za jízdy. Kroutící moment tam samozřejmě bude dost slušný takže podezření na to že to uhnal tam je. Druhá věc je že dej řídiči DPD auto které umí prohrabat dvojku a můžeš se dostat k tomu že to prostě půlka haly šla zkusit co to snese
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: Fiat Ducato
https://emrax.com/e-motors/emrax-268/ použitý motor. Na to že má podobné hodnoty jako původní nafový motor váhově je to drobek oproti němu.
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: Fiat Ducato
Původně to vypadalo že zásuvka má kovový kolík pouze pro 1f ale po bližším zkoumání je to plně osazený konektor (tím že je kónus plastový a jen kovový obal na slunci to vypadalo že je to čistě plastové ty dva kolíky) tedy bude jak uvádí výrobce ta nabíječka 3x3,3kw. To zda bude akceptovat nabíjení jen z 1f zatím netuším a doufám že to půjde
- Přílohy
-
- IMG_20220619_211847.jpg (634.26 KiB) Zobrazeno 4115 x
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: Fiat Ducato
To jsem netušil, že se takovéhle přestavby dělali. Zajímavé. Kdyby jste se toho někdy chtěl zbavit, tak bych se rozmýšlel.
Jinak doporučuju přeložit přes sebe graf průběhu krouticího momentu toho iveca a tohohle motoru. A v režimech kde elektromotor výrazně převyšuje udělat nějaká opatření. Aspoň nějaký pípátko co něžně pípne když tam toho půjde moc.
Jinak doporučuju přeložit přes sebe graf průběhu krouticího momentu toho iveca a tohohle motoru. A v režimech kde elektromotor výrazně převyšuje udělat nějaká opatření. Aspoň nějaký pípátko co něžně pípne když tam toho půjde moc.
Re: Fiat Ducato
Udělalo se jediné auto víc nevzniklo. Hlídání kroutícího momentu nebude snad potřeba vyřešil se problém s přenosem síly nakonec tam nebyl problém s převodovkou ale jen unašeč byl špatně řešený a ten to nedal
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++
Re: Fiat Ducato
Zdravím ,
tak jak pokračuje oprava ? Ještě sem nezapoměl .
Elektronům zdar
tak jak pokračuje oprava ? Ještě sem nezapoměl .
Elektronům zdar
4kWp + 22kWh LiFePO4 +6kW HF měnič s nájezdem 37,5 MWh @ 90.000 motohodin .
Re: Fiat Ducato
Auto jezdí byl tam problém v tom jediném kousku
6,3kWp z toho 3,15kWp jižní fasáda a 3,15kWp jižní střecha, 2ks paralelně MPP SOLAR 5048MK alias King, liion 14S 1kAh++