Není naf'ták jako nafťák! Nezobecňuj hloupě

Není naf'ták jako nafťák! Nezobecňuj hloupě
No to není, to máš recht, takovej bagr, no to je síla.
Věcný souhlas s Brumlajem (ne s jeho formulacíbrumlaj píše: ↑pát led 26, 2024 1:05 am Kokoty co obhajují klechtačky bych rád přivítal v Ostravě. Svážu, přivážu mezi přední kola elektromobilu tak aby hlava čouhala před vůz a v 5:30 vyjedeme mezi lid dělný šourající se do werku. Jedna cesta bude stačit a změní názor. Teda pokud nezdechnou na smrad jako by si zuli boty táto. Čus bus.
To není kvůli (natož: "díky"...) dieselům, ale "diky" lokálním topeništím
Ostravaku ostravsky, zameťte si v tej "vaší" ,Otravě před vlastním prahem!, co je toto!?:brumlaj píše: ↑pát led 26, 2024 1:05 am Kokoty co obhajují klechtačky bych rád přivítal v Ostravě. Svážu, přivážu mezi přední kola elektromobilu tak aby hlava čouhala před vůz a v 5:30 vyjedeme mezi lid dělný šourající se do werku. Jedna cesta bude stačit a změní názor. Teda pokud nezdechnou na smrad jako by si zuli boty táto. Čus bus.
No a kolik % je ho ve vzduchu z provozu aut? Že se tak pletí autům brojí... Jako že by to někoho dusilo natož smrdělo, neb CO2 je bez barvy a bez zápachu!Mex píše: ↑pát led 26, 2024 1:39 pm Takové pěkné OT, škoda v něm nepokračovat.![]()
U výměny plynu v plících se hraje na parciální tlaky.
Aby se dokázal vyvázat CO2 z krve, musí být parciální tlak CO2 ve vnější atmosféře nižší, než je ve vydechovaném vzduchu.
No a protože ve vydechovaném vzduchu je jeho koncentrace maximálně těch cca 4% (tedy 40000 PPM), tak při vyšší koncentraci už prostě CO2 z krve nedostaneš, i kdyby kolem bylo kyslíku habaděj.
Haldu na Ostravsku neznám, ale narazil si na škodlivost požáru. Ono totiž, kdyby hasiči nechali ohniště shořet, tak se do ovzduší a posléze spadu, dostane mnohem méně škodlivin, než když na to stříkají vodu a požár ochlazují. Jak "voní" pokropenej táborák zná snad každý.
Za mě je elektroauto dobrý nápad, až na několik drobností.eduard22 píše: ↑pát led 26, 2024 3:05 pm
A k tématu toto je Protože tady někdo prosazuje elektroauta jenže většina lidí je přes den v práci aby nabíjela doma z fotovoltaiky Nehledě na to že teď nedobije ani baterky pro dům a zazněla tady v té souvislosti demalogie o kouření spalováků... (ze spalováků jde v zimě po ránu hlavně vodní pára a ne kouř... Nemáli motor poruchu samože)
Nebo demagogie že máme jezdit na kole...
Nikoliv motor, ale benzínovej(!) motor. Ten, i moderní, novej, ráno smrdí to je děs!
No tak ta řepka zrovna při spalování nesmrdí, smrdí jenom když kvete.
Problém je v tom, že jaksi nejde rozhodnout, co přesně chci z tý ropy vyrobit. Vyleze z toho relativně přesně daná řada produktů v příslušných poměrech.
Nj. jenomže z tý ropy se nic nevyhodí, z toho prasete se vyhodí to co je nepoživatelné.
Jo, podívej se na to z hlediska čičtění nádrží u pump .... Za pár let je tam takovýho nánosu, že pumpař to musí tlakem smíchávat, jak to nedělá pravidelně, tak načerpáš a nedojedeš, motor máš v hajzlu. Časté závady u vexlování s pumpama.eduard22 píše: ↑pát led 26, 2024 7:04 pm Nafta se filtruje a odsiřuje a a a a a.... a né že po mazutu ten sajrat rovnou prodávaj do aut![]()
Nafta: https://up.picr.de/13124966is.jpg - jak jsem psal, nejlepší a nejčistší je od Eurooilu![]()
Kdy byl Znojemčan naposledy v Ově? Post jsem napsal právě nyní proto, že v Ově již měsíc ŽÁDNÝ těžký průmysl není. (nad rámec průměru republikových měst). A lokální topeniště jsou pod naprosto jiným tlakem než mimo město. Ano, něco nám zde letí z PL, ale doprava v 5:45 je jasným vítězem vy označovači demagogů.