Ahoj,
otec si na stará kolena pořídil fotovoltaiku a já nebyl u instalace jelikož se o to moc nezajímám. FVE mu běží a on už mě jen otravuje pořád s "telefonem". Teď že nevidí žádné hodnoty v tom SEMS portálu.
Zvládl jsem ten střídač od Goodwe připojit na jeho wifi síť a vidím status:
Communication with server
Connection Status: Succesfull (v android aplikaci)
V aplikaci SolarGo když jsem v lokální síti hodnoty vidím.
Když otevřu SEMS portál vidím jeho adresu elektrárny (ulici) ale skočí mi tam hláška, že to je prázdná elektrárna.
Snažil jsem se tam přidat střídač přes aplikaci a scan QR kodu na střídači ale napsalo mi to, že střídač je přídán k jiné elektrárně.
Tak jsem z toho jelen.
Neporadil by mi někdo?
p.s.: co jsem tak četl přemýšlím jestli by nebylo lepší hodit mu na barák jedno RPi s Home Assistantem jestli by z toho neuměl efektivněji číst svoje data z FVE
měnič Goodwe a SEMS portal - jak to funguje?
- pave69
- Příspěvky: 709
- Registrován: čtv črc 14, 2022 5:30 pm
- Bydliště: Brno Kohoutovice 385m.n.m.
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 9900
- Kapacita baterie [kWh]: 18
Re: měnič Goodwe a SEMS portal - jak to funguje?
SEMS portál se rozhodně hodí zprovoznit, výrobce přes to dělá i update FW atd. HA se tím nijak nevylučuje.
Podle popisu to vypadá, že střídač přidal někdo jiný (instalační firma?) k jinému účtu. Tam se asi dá jedině komunikovat s nimi, ten váš účet se dá "přizvat". Nebo si vyjasnit, jestli instalační firma nevytvořila účet uživatele s nějakým jiným nastavením (jménem/mailem), tj. při přihlášení v mobilu pod tím správným uživatelem by to fungovalo.
Podle popisu to vypadá, že střídač přidal někdo jiný (instalační firma?) k jinému účtu. Tam se asi dá jedině komunikovat s nimi, ten váš účet se dá "přizvat". Nebo si vyjasnit, jestli instalační firma nevytvořila účet uživatele s nějakým jiným nastavením (jménem/mailem), tj. při přihlášení v mobilu pod tím správným uživatelem by to fungovalo.
Re: měnič Goodwe a SEMS portal - jak to funguje?
Jelikož mi otec řekl, že ta firma již neexistuje (prý zkrachovala) takže jsem se zkusil obrátit na support Goodwe a zkusím to jestli mi s tím nějak hnou přes sériové číslo střídače.
Díky
Díky