Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
Zdravím komunito, mám rok paralelně propojené 3tyto akuracky a všiml jsem si, po připojení ntb, při nabijení- balancování je rozdíl napětí u 2. akuracku mězi články. BMS vypne při dosažení článku 3,6V a ostatní mají teprve 3,43V a 3 články 3,356V. Celkově se to vypne při 54,8V a ostatní akuracky se vypnou po vybalancování při dosažení hodnoty měničem.... 56,4V. Zkoušel jsem dnes nabijet a vybalancovat tento akurack solo a povedlo se mi po 5ti hodinách ty slabší články nabít na3,366V.(55,1V). Co s tím mám to nějak řešit? (PS: Fotka je z dubna 2024, kdy byli všechny články mimo jednoho 3,35V) nynější jsou hodnoty jak jsem psal v úvodu, čili od dubna se to o něco zlepšilo. Nyní má za sebou 209cyklů.
Re: Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
nabijel bych na 54,4 V, není důvod nabíjet na víc (1Ah na 100Ah kapacity do 3,65V)
pokud to nezvládne BMS balancer tak dodělat nějaký kapacitní
třeba https://www.lifepo4-shop.cz/16s-balancer-5a-p168
pokud to nezvládne BMS balancer tak dodělat nějaký kapacitní
třeba https://www.lifepo4-shop.cz/16s-balancer-5a-p168
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240W+9x Benq 265, 10xAvancis 125W, 6x Leapton 450W, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
https://www.lifepo4-shop.cz/
9xRenesola 240W+9x Benq 265, 10xAvancis 125W, 6x Leapton 450W, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
https://www.lifepo4-shop.cz/
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: ned dub 23, 2023 5:25 pm
- Bydliště: Východně od 3nce
- Výkon panelů v FVE [Wp]: 16
- Kapacita baterie [kWh]: 44
Re: Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
Rychlé nabíjení mám nastaveno trochu výš - 55,2 = 3,45v/čl, ale těch 56,4V = 3,525V/čl se mi zdá trochu moc.
7,5kWp JV, 3,75kWp JZ, 2 x Victron MP II 5kVA, 3 x SmartSolar 150/70, Smartshunt, Cerbo, 16x280Ah + 16x305Ah + 16x305Ah LiFePO4 + 3xJK BMS.
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934
Re: Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
Takhle - rychlé nabíjení mám na 54,4V a balancování (pomalé nabíjení malým proudem) 56,4V
Re: Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
balancování (pomalé nabíjení malým proudem) 56,4V
.. proč? není důvod...
.. proč? není důvod...
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240W+9x Benq 265, 10xAvancis 125W, 6x Leapton 450W, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
https://www.lifepo4-shop.cz/
9xRenesola 240W+9x Benq 265, 10xAvancis 125W, 6x Leapton 450W, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
https://www.lifepo4-shop.cz/
Re: Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
1. měnič MUST to má takto nastavené a pokud bych toto nedal, nesrovná se na 100% SOC (někdy bývá po nabití i 88%).
Re: Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
nastavení 100% SOC je věcí BMS. Někde tam musí být při jakém napětí (proudu) se nastaví SOC na 100%
takže jsou to baterky MUST?
jinak ten článek má menší kapacitu, proto tak letí nahoru
takže jsou to baterky MUST?
jinak ten článek má menší kapacitu, proto tak letí nahoru
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240W+9x Benq 265, 10xAvancis 125W, 6x Leapton 450W, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
https://www.lifepo4-shop.cz/
9xRenesola 240W+9x Benq 265, 10xAvancis 125W, 6x Leapton 450W, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
https://www.lifepo4-shop.cz/
Re: Akurack 51,2V/100A rozdíl napětí mezi články při nabíjení 3,6V - 3,356V
je to akurack od mivvy a měnič MUST...