Victron Wallbox
Victron Wallbox
Krasný den, nevíte někdo proč při nabíjení EV se informace o nabití nevynulují před každým nabíjecím cyklem ale sčítají se? Mám ten nový wallboxx Bez displeje. Děkuji
Re: Victron Wallbox
Přijde mi, že se to vynuluje po každém fyzickém odpojení konektoru. Nebo je tam ještě navíc nějaký časový limit.
Třeba dneska jsem odjel na 4 hodiny pryč, a při druhém připojení auta už to bylo vynulované.
Třeba dneska jsem odjel na 4 hodiny pryč, a při druhém připojení auta už to bylo vynulované.
Re: Victron Wallbox
Victron EVCS se dá upravit na automatické přepínání 1f/3f.
Návod tady:
https://communityarchive.victronenergy. ... nd-3p.html
Návod tady:
https://communityarchive.victronenergy. ... nd-3p.html
Re: Victron Wallbox
Hezky večer všem,
ano potvrzuji, mám to takto upravené a funguje to zatím v pohodě.
Lze přepínat i během nabíjení, kdy se to na chvili zastaví a přepne se a pak se samo ihned opět spustí.
ano potvrzuji, mám to takto upravené a funguje to zatím v pohodě.
Lze přepínat i během nabíjení, kdy se to na chvili zastaví a přepne se a pak se samo ihned opět spustí.
Re: Victron Wallbox
Díky za potvrzení.
Pro zajímavost, jaké máš k tomu auto?
Škodovka/Stellantis nesnáší, když Victron EVCS stopne nabíjení, a pak chce po chvíli pokračovat. Spadne to do hlášky "Charged", a odmítá nabíjet, i když auto má SoC nízko. Jediný řešení je vyndat a zandat fyzicky konektor. Nebo odpojit a připojit interně CP line.
Pro zajímavost, jaké máš k tomu auto?
Škodovka/Stellantis nesnáší, když Victron EVCS stopne nabíjení, a pak chce po chvíli pokračovat. Spadne to do hlášky "Charged", a odmítá nabíjet, i když auto má SoC nízko. Jediný řešení je vyndat a zandat fyzicky konektor. Nebo odpojit a připojit interně CP line.
Re: Victron Wallbox
Mám Enyaqa 85x.
a zatím se mi stalo za 6 měsíců jen jednou že jsem musel jít odpojit kabel, ale to jsem tam měl zapnuté toto "Overload protection".
Teď si to celé řídím z HA a počítam si sám abych nepřetěžoval baterku, měniče nebo neschodil hlavní jistič(kdyby se nahodou něco pustilo ještě k nabíjení auta).
a zatím se mi stalo za 6 měsíců jen jednou že jsem musel jít odpojit kabel, ale to jsem tam měl zapnuté toto "Overload protection".
Teď si to celé řídím z HA a počítam si sám abych nepřetěžoval baterku, měniče nebo neschodil hlavní jistič(kdyby se nahodou něco pustilo ještě k nabíjení auta).
Re: Victron Wallbox
Já to řeším taky u Enyaqa, 50, SW 5.2
Overload Protection jsem už taky vypnul.
Jednou mi ta ochrana vypnula nabíjení, když jsem byl déle pryč, a pak už to na dálku nešlo nahodit. Po třech dnech slunečných jsem přijel domů, vyndal a zandal kabel, a nabíjení se rozjelo. Samozřejmě už slunce nebylo
)
Spolehlivě se to zasekne, když běží nabíjení v "Auto" režimu, a já to přepnu na "Manual". Ve většině případů to pak už nejede dál.
Overload Protection jsem už taky vypnul.
Jednou mi ta ochrana vypnula nabíjení, když jsem byl déle pryč, a pak už to na dálku nešlo nahodit. Po třech dnech slunečných jsem přijel domů, vyndal a zandal kabel, a nabíjení se rozjelo. Samozřejmě už slunce nebylo

Spolehlivě se to zasekne, když běží nabíjení v "Auto" režimu, a já to přepnu na "Manual". Ve většině případů to pak už nejede dál.