Victron EV Charging Station na jedné fázi

Odpovědět
brouk
Příspěvky: 1
Registrován: ned zář 01, 2024 8:53 am

Victron EV Charging Station na jedné fázi

Příspěvek od brouk »

zdravím,
máte někdo zkušenost s provozem "EV Charging Station" na jedné fázi s výkonem 11kW? jedná se mi o to, zda tato nabíječka funguje v jednofázovém systému, který má dostatečný výkon (2x10kW) "živit" nabíjení 11kW do EV s tím, že "EV Charging Station" by měl na vstupu všech 3 fází de facto jen jednu stejnou fázi - paralelní propojení?

pokud to nepůjde, budu muset řešit upgrade na 3f systém ostrovního okruhu :o(.

předem díky za odezvu a vaše zkušenosti.
Uživatelský avatar
vk_1
Příspěvky: 571
Registrován: stř říj 27, 2021 1:24 am
Bydliště: Liberec

Re: Victron EV Charging Station na jedné fázi

Příspěvek od vk_1 »

Ta nabíječka umí max 3x32A

To znamená, na jedné fázi z ní dostaneš 32A, tj. 7.3 kW
Ale pozor, většina aut tohle nepodporuje, typicky mají 16A max.

Některá auta ale sežerou, když jim poskytneš jednu stejnou fázi na těch třech vodičích. Pak teoreticky můžeš krmit 11kW nabíječku v autě jednou fází z domu. Ale to je potřeba vyzkoušet s konkrétním autem, a pohlídat si naddimenzovaný průřez N vodiče.
Jirka77
Příspěvky: 189
Registrován: ned dub 06, 2025 12:45 pm

Re: Victron EV Charging Station na jedné fázi

Příspěvek od Jirka77 »

ale tyhle victron WB se daji upravit a pak umi fungovat podle solarni bilance na 1f nebo na 3f uprava je pomerne jednoducha.
Victron EasySolar 5000va, mppt 2x 150/100, 6.8kwp, 40kwh lifepo4.
Odpovědět

Zpět na „Victron komunita“