Zdravím ,
motor potřebuje čas a nezátěž k roztočení - regl se nedokáže chovat jako stykač .
Když de dneska všechno řídit rádiem , proč teda piloti F1 nesedí v depu a monoposty neovládají rádiem ? Bo naživo je to lepší

.
Vysokozdvižky co jsem poznal mají pohon kol elektrický + hydraulický čerpadlo zapínaný pouze při potřebě zdvihu . Pro spouštění stačí solenoid .
Postupně přicházím na další nedobře v mém realizovaném systému . Docela podstatný je rozložení síly mezi pásy . Při jízdě vpřed docela dobrý , jenže při zatáčení jde veškerá síla na jeden pás stejně jako u diferenciálu , což je pro smykem řízený vehykl nedobře

.
Další je rychlost pohybu . Tu lze regulovat plynule řízením elektromotoru , jenže kulhá-li tak to dobře nejde . Origo převodovka má tři stupně dopředu , neutrál a zpátečku -> pro elektromotor na tom fakt záleží

, má docela širokej rozsah převodových poměrů :
Z - 1:46
1 - 1:33
2 - 1:17,5 a
3 - 1:14,5 .
Což je pro pohon od nabírání materiálu , přes hrnutí materíálu až po rychlý přesun s prázdnou vhodnější než-li hydromotor s něměnným převodem . Do převodovky sem nasypal hrst kuliček , až ji otestuju při zátěži tak budu vědět co asi dál

.
Elektornům zdar

4kWp + 22kWh LiFePO4 +6kW HF měnič s nájezdem 47 MWh @ 72.000 motohodin .