Willcz, díky moc. Jen tak mimochodem, ten kód, který jsi posílal, to úplně tak nedělal

Willcz, díky moc. Jen tak mimochodem, ten kód, který jsi posílal, to úplně tak nedělal
Ok, dik. Za postřehymarsal píše: ↑ned čer 05, 2022 8:01 pmNoparasito, používám přenosnou jednofázovou nabíječku dlouho...Noparasito píše: ↑ned čer 05, 2022 7:51 pmAno, ale pokud neni dokonceny nabijeni???
Tak u Enyaka je tlacitko na vypnuti nabijeni??
Nebo pres apku deaktivovat??
Nebo opravdu vytahnes ze zasuvky i kdyz tam je treba 10-16A???![]()
Ať ukončím nabíjení jakýmkoli způsobem (vytažením ze zásuvky a pak uvolněním z auta tlačítkem NEBO nejprve uvolněním z auta tlačítkem a pak vytažením ze zásuvky), nikdy žádný problém.
běžně to tak taky roky dělám. Třeba za 25 minut končí noční proudNoparasito píše: ↑ned čer 05, 2022 7:51 pm........ Nebo opravdu vytahnes ze zasuvky i kdyz tam je treba 10-16A???
Ok, už mlčím.brumlaj píše: ↑ned čer 05, 2022 8:39 pmběžně to tak taky roky dělám. Třeba za 25 minut končí noční proudNoparasito píše: ↑ned čer 05, 2022 7:51 pm........ Nebo opravdu vytahnes ze zasuvky i kdyz tam je treba 10-16A???Jo a vůz sosá necelých 14A.
No, tak prostě ukončuj z auta nebo z aplikace. Auto řekne nabíječce přes CP, aby přestala nabíjet a pak už to můžeš vytáhnout "bez násilného odebírání při výkonu".
ale jo, dělá, omezení SOC je tam jen ochrana a ta opravdu vypne stykač.
Mno, na pana Urbana jsem vyslal dotaz, tak uvidíme
Tak, chová se to už celkem mravně, při přepínání mezi DS a FVE (to je vlastně nyní nejsložitější logika...) mi to ale opět v jednom případě ZE50 hodilo chybu "Pomalé nabíjení není možné". Přepínání sítí dělám takto:
To časté zastavování bylo kvůli toku proudu (ideální počasí na ladění - slunce furt vychází a zachází, výkon panelů kolísá skokově mezi 2kW a 8 kW), vyřešilo se to dobře těmi zpomalovacími mechanismy. Momentálně nevytěžuji jinak než do auta, takže to mám jednodušší, tvůj postup vypadá zajímavě.willcz píše: ↑pon čer 06, 2022 12:13 pm přemýšlím proč ti to často zastavuje nabíjení? na hranici SOC? nebo kvůli toku proudu?
vytěžuju tak že počítám vektor výroby, nabíjení, vybíjení a vytěžování a snažím se aby na konci dne bylo podle priorit dosaženo nabité baterky v domě. tzn proudy do bojleru a auta se přepočítávají každou minutu.
Prave z nekterych aut to nejde.(tlacitko ve vozu) Pouze bud casovac a priorita nabijeciho casu nizkeho tarifu. Nebo samozrejme aplikace.
hmmm, tak teď nerozumím
willcz, pořád v tom ukončování ze strany vozidla nemám jasno...
Kód: Vybrat vše
wb_request_charge := EV_In.STAT.CHARGE;
wb_cable_connected := EV_In.STAT.CCONN;
wb_charge_ton(IN := wb_request_charge and wb_cable_connected, PT := T#500ms);
Ev_Out.DOs.DO2 := wb_charge_ton.Q;
Ev_Out.DOs.DO1 := Ev_Out.DOs.DO2; /// copy to LED
No, cituji p. Urbana:
Šel jsem na to špatně, to chtělo tu normu nastudovat předemPodle normy, ve chvíli, kdy přijde požadavek na ukončení nabíjení, tak se má do 100 ms stáhnout proud na 0 a dát povel k odpojení stykače. To znamená, že když podmiňujete nabíjení jedničkovou hodnotou na výstupu časovače wb_Charge_TON, tak musíte hlídat sestupnou hranu signálu wb_CHarge_TON.Q a při té sestupné hraně nastavit hodnotu proudu na 0 a odpojit stykač výstupem DO2.
A obráceně, před připojením stykače bude potřeba na náběžnou hranu požadavku na nabíjení nastavit ten parametr EV_OUT.CURR na hodnotu požadovaného nabíjecího proudu. Ten by měl být větší než 6 A. Ale to auto tu nemám, vyzkoušet postup tedy nemůžu.
Kolik že to nabijis a kde to auto stoji ze spina chlazeni baterie???