OK tedy, díky všem, kteří pomohli (včetně p. Urbana z TECO, který se ozval a jako první mne navedl správným směrem, willcz díky za potvrzení).
Hlavní problém byl v nastavení té detekce PP v I/O configurator. Zůstávám tedy s kabelem bez PP, vypadá to, že vše chodí korektně přes CP, Teco si měří správně napětí na CP (viz CP_V na obr.), které se podle očekávání změní, když stisknu v autě tlačítko "uvolni kabel", a na tuto skutečnost pak může zareagovat EV-0302 a pomocí programu okamžitě odepnout stykač.
Předpokládám že u toho evracing EVSE to mohl být podobný konfigurační problém, ale ta vypadávající modbus odezva u evracing EVSE DIN mi vadila, ve stávající konfiguraci využiji CIB sběrnici TECO - na Modbusu stejně mám už 3x elektroměr EM340 ;-/.
Taky jsem se už zbavil té originální knihovny
a jedu to EV-0302 bez ní, od willcz ještě trochu okopíruji tu logiku ovládání podle SOC
, máš to hezky udělané
.
Minimální výkon, který vypadá s ZE50 funkční je "8A" (2000W), další inkrementy jdou trochu podivně - 2780W u 8.5V, 4890W při 9V, 5320W při 9.6V atd., nabíjení téměř 11 kW je hezké
, na víc nemám jističe... Nezdá se, že by změna proudu "za pochodu" čemukoli vadila.