Sorry, že jsem to blbě napsal.
Naivně jsem jsem si myslel, že se každá baterka připojuje svou vlastní CANbus sběrnicí.
Teď jsem na koukl podrobněji a oni to opravdu pojali tak, že se jeden CANbus natáhne přes obě baterky.
Ale i tato situace se dá řešit, i když nebudeš mít daný konektor.
Samozřejmě by se dalo tělo konektoru vyfrknout na 3D tiskárně a do něho osadit 2 nějaké snadno dostupné dutinky.
Ale ono by to šlo ještě snadněji.
CANbus obecně má všechny stanice napíchnuté paralelně na 2-drátové vedení.
Takže ty konektory Link-in a Link-out mají určitě ty piny, na kterých je ten CANbus, jen vzájemně proklemované.
Což se dá snadno ověřit šlusmetrem.
Na straně nové baterky je konektor RJ45, těch je všude plno.
Na druhou stranu by se daly ty potřebné 2 dráty buď naletovat na ten zakončovák, který oni k té první baterce dodali.
Samozřejmě po předchozím odpojení toho odporu uvnitř.
Nebo pokud je to nerozdělávatelné, tak ty 2 dráty ke 2. baterce prostě naletovat před ten konektor, co vede do první baterky.
Sofar ale používá většinou rozdělávatelné konektory, tak by se to dalo propojit přímo v tom konektoru. Pak by to i vypadalo hezky.
Takže jinými slovy je to celkem snadno řešitelný problém
Jestli napíšeš nějaké zkušenosti se Sofarem z provozu, tak budu rád.
Zřejmě ho budu mít velmi brzy taky, tak mě to zajímá.
Díky.