Kdo poradí

Odpovědět
petr4505

Kdo poradí

Příspěvek od petr4505 »

Zdravím,
rozhodl jsem se po koupi chaty pro FVE.
Potřebuji poradit s nákupem i montáží. Chata je u Bruntálu.
Dík 731900427
Kodl69

Re: Kdo poradí

Příspěvek od Kodl69 »

to je jako "rozhodl jsem se, že si koupím auto. poraďte jaké" . Ostrovní FV je od jednoho 12W panýlku , autobaterky a jedné led žárovky po 4x 50kWp s 4x20kWh baterkou v AC couplingu... Takže co jako chceš? Jestli si to nebudeš muset napřed rozmyslet sám, jestli motokolo nebo ferari nebo 7.5t náklaďák.
Polostrovní FVE 8 kWp na severu jižní moravy. multiplus II 5000, osvětlení na DC, MPPT od Victronu. Dyibms na lifepo4 baterkách.
petr4505

Příspěvek od petr4505 »

Dík za odpověď.
Jsem elektrikář celý život. Poslední dobou už jen projekce a revizní technik. Docela dobře rozumím zabezpečovacím, kamerovým a jiným systémům.
FVE mě zajímala hodně , ale nevěnoval jsem se této technologii. - dokud jsem nekoupil chatu.

Nic velkého ale střecha má dobrý sklon a docela dobrý směr. Teď jsem přidal i boudu na nářadí, která lze taky využít.
střecha 1 - dopoledne na SV, Odpoledne JZ
střecha 2- celý den - od SV přes JV až JZ.
Má představa je : 1 etapa - montáž panelů na střechu 1 a to dva panely na střechu 1) 2ks na JV a 3ks na SZ a sprovoznit !!!!!

2 etapa - montáž 3-4 panelů na střechu 2 a připojit k systému.

3 etapa - doplnit panely na střechu 1 na 4ks JV a 4 ks JZ.

Teď potřebuji, aby kdoko-li zkušenější ( a to je každý) mi k mému plánu poradil.
petr4505

Příspěvek od petr4505 »

Ještě k věci.
Potřebuji návrh na 1 etapu.
pro 5 panelů do baterie, osvětlení 12/24V a pro 230V přes den.
Pokud by šlo později všechny panely spojit a přidat jen baterky bylo by to supr.
Pokud ne, rozdělil bych celou FVE na dvě části.
V případě, že by chtěl někdo pomoci s realizací 1 částí - zaplatím.

Nové Heřminovy.
P.P.
redcrown
Výkon panelů v FVE [Wp]: 20000
Kapacita baterie [kWh]: 80

Příspěvek od redcrown »