frenky píše: ↑pát kvě 23, 2025 10:26 pm
Zdravím Vato, já jel taky hrdinně do práce na elektro motorce, také jsem nepěkně zmokl, nezabil jsem se ale na křižovatce na stopce jsem zastavil a při rozjezdu se mi skútr na čínských pneu podklouznul a již jsem byl na silnici.

Překvapilo mě, že i při tak nízké rychlosti to byla šupa jako hrom. Skútr má odřeniny, rozbité zrcátka a já modřinu na lokti a zadnici. Nabíječku jsem nechal doma v garáži, takže ohledně tohoto je to OK. Přeji ti aby Abrams byl úspěšný při opravě. Na nabíječku jsem zakoupil takový umělohmotný box (dříve asi na potraviny), takže si zatím myslím, že by nějakou vodu ten box asi zvládnul. Pěkný večer a hodně štěstí při opravě.
No jo, je to hned a bolí to. Já se rozplácla zatím jen jednou, taky ve velmi pomalé rychlosti, a kdybych neměla ty hadry s chráničemi, nebylo by to nakonec asi jen to naražené koleno, protože jsem spadla pod motorku na hrubý štěrk s kamením. Motorka to odnesla prasklými plasty a odřeným zrcátkem.
Z toho důvodu od té doby vůbec neřeším co na motorku sebe, a proto jsem před časem ty tvrdé čínské gumy vyměnila za Mišelinky, ale stejně nemám odvahu vyzkoušet, co snesou. Jezdím trasu mezi malými vesnicemi, tak jde o to, odhadnout zatáčky a znát každou díru. A když je hnusně, mokro a prší, mívám zamlženou přilbu, která musí být pootevřená, tím pádem mi prší na brejle, je to nepříjemné, a nejhorší je v tom stresu někdo netrpělivý za tebou.
Ten nějaký box zní jak dobrý nápad... Dřív jsem dávala nabíječku pro nabíjení do pootevřeného kufru, ale dost ta cihla hřeje, větrák si zapíná, tak ji teď pokládám na podlahu pod řídítka. Tam je chráněná jen tou plachtou. No jo, chybami se člověk učí. Vzala jsem ji dom, do tepla a sucha, a už přestala smrdět, třeba tam jen vřela voda někde na kontaktech na vstupu a vymyla a vysmrděla následně nějakou pastu nebo nátěr, říkám si, živě v sobě zoufalou naději. Zítra ji hodím ještě na slunko a v neděli ji vyzkouším - pěkně opatrně a zdálky a spoza rohu zapnu chytrou zásuvku telefonem. Nedá mi to, naděje umírá poslední. Protože NIU má odpornou obchodní politiku předražených náhradních dílů: celá motorka stála kolem 130kKč, ovšem jen obě nové baterky do ní by přišly na 100kKč (nekecám), a za tuhle nabíječku chtějí 600éček.
Vzhledem k tomu, že před těmi třemi roky byl o dost horší výběr než dneska, asi bych to stejně vzala, i kdybych si této politiky všimla. Ale kdybych mohla vybírat dneska, jezdila bych dnes za podobné peníze stovkou a s reálným dojezdem 150km. Takhle se ploužím sedmdesátkou, předjíždět traktor do kopce by byla sebevražda, a po 17kkm na tachometru dojezd už jen 50km

A možná jsem už doploužila, když to bude opravdu neopravitelně kaput.
Ach jo, potřebuju jezdit, týdně najedu skoro 500km, nechce se mi jezdit smraďochem a ještě za to platit...
Abrams je šikovný, ale aby se zvětšila šance na úspěšnou opravu, bude třeba mu dát k tomu i baterku. A to už je logistická výzva.